Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:283571
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Lielākā problēma transnacionālo segmentu identificēšanā saistīta ar grūtībām veikt nepieciešamos pētījumus mērķa tirgus valstīs.
Kopumā uzņēmuma starptautiskās darbības stratēģiskās vadības lēmumi būs atkarīgi no šādiem faktoriem:
Uzņēmuma lieluma vietējā tirgū;
Uzņēmuma priekšrocībām salīdzinājumā ar ārvalstu konkurentiem;
Uzņēmuma vadības pieredzes starptautisku darījumu veikšanā;
Uzņēmuma ilgstošas attīstības mērķa.
Segmentācijas pēc ģeogrāfiska principa tas nozīme tirgus dalīšana uz dažādi ģeogrāfiski objekti: valsts, štats, reģioni, apgabali, pilsētas, mikrorajoni. Kompānijai ir divas iespējas:
1.koncentrēt savu darbību vienā vai divos ģeogrāfiskos segmentos;
2.darboties uzreiz visos segmentos, bet vērst savu uzmanību uz patērētāja vajadzības dažādību.
Ekonomiska-ģeogrāfiskas faktori:
Valsts;
Reģions;
Pilsēta/ciems;
Iedzīvotāju skaits un blīvums;
Klimats;
Ražošanas infrastruktūra;
Transporta infrastruktūra…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register