Piedāvājot produktus jebkurā tirgū uzņēmumam ir jāsaprot, ka tas nevar apkalpot visus šā tirgus pircējus par tad, ka tas nevar apkalpot visus šā tirgus pircējus pat tad, ja to ļautu ražošanas jaudas, jo pircēji ir attiecīgo produktu izlieto dažādi, bet svarīgākais – to iegādei ir dažāds motivējums. Šādos apstākļos izšķirošā cīņā efektīvāka ir noteikta tirgus segmenta apkalpošana, tomēr parasti pie tāda secinājuma nenonāk uzreiz, un savas „nišas” atrašana tirgū notiek vairākos posmos: 1
masu mārketings – produkta pārdevējs organizē viena produkta masveida ražošanu, sadali un virzību visiem tirgiem. uzmanība tiek koncentrēta nevis uz to, ar ko atšķiras klientu vajadzības, bet gan uz to, kas tajās kopīgs.…