Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:773520
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.12.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  DARBA UZDEVUMS    3
  IEVADS    4
1.1.  STARPTAUTISKĀ STANDARTA ISO 9001 UN KVALITĀTES SISTĒMAS VĒSTURE    5
2.1.  KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMAS PAMATPRINCIPS    7
2.1.  ISO 9001:2008 STANDARTA 8 PAMATPRINCIPI    8
3.1.  KVALITĀTES SISTĒMAS IESTĀDES UN UZŅĒMUMI UZ KO ATTIECAS ISO 9001:2008 STANDARTS    10
  SECINĀJUMI    12
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    13
Extract

SECINĀJAUMI
ISO 9000 standartu sērija, kas apraksta kvalitātes vadības sistēmas modeli, ir izstrādāta, lai palīdzētu organizācijām klientiem un citām ieinteresētajām pusēm konsekventi nodrošināt produktus vai pakalpojumus, kas atbilst viņu prasībām un cerībām. Šo standartu sēriju izveidoja Starptautiskās Standartizācijas organizācijas komiteja – ISO.

ISO 9001 standarts - prasības. Standarts nosaka prasības, kurām jāatbilst organizāciju kvalitātes vadības sistēmām. Tā kā ISO 9001 standarts ir vispārējs un universāls, to var piemērot jebkuram biznesam, kas piemērots visām organizācijām neatkarīgi no darbības jomas, lieluma, īpašumtiesību formas, ģeogrāfiskās atrašanās vietas.

Ieguvumi no ieviešanas un sertifikācijas
• Palielināt klientu apmierinātību, izpildot viņu prasības;
• organizācijas iekšējo procesu efektivitātes paaugstināšana;
• nepārtraukta organizācijas procesu pilnveidošana, identificējot un novēršot zaudējumus darbību īstenošanā;
• iekšējās komunikācijas, plānošanas mehānisma un materiālo resursu sadales uzlabošana;
• personāla motivācijas palielināšana, pateicoties veikto funkcionālo pienākumu pārredzamībai un skaidrībai;
• personāla zināšanu bagātināšana kvalitātes jomā;
• izmaksu samazināšana, palielinot produktivitāti, uzlabojot piedāvāto produktu, pakalpojumu kvalitāti un samazinot trūkumu līmeni;
• nepārtraukta organizācijas darbības pilnveidošana, izmantojot mūsdienīgus kvalitātes vadības rīkus.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register