Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:307183
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tikai no 1950. gada amerikāņu aģentūras sāka skatīties uz ārzemju tirgu, kā peļņas centru. Tā kā amerikāņu uzņēmumi izplatījās starptautiskajā tirgū pēc Otrā pasaules kara, aģentūrām bija iespējams sekot saviem klientiem līdzi. Top desmit amerikāņu reklāmas aģentūrām ir vairāk nekā 200 ārzemju filiāles, kuras nopelna vairāk nekā $ 1 miljardu.
Par spīti izaugsmei un peļņai, investīcijas amerikāņu aģentūrām ārzemju reklāmā nav vieglas. Kontrolēt globālo tīklu no centrālās filiāles nav viegli nevienam uzņēmumam, bet vēl grūtāk pakalpojumu sniedzējiem kā reklāmas aģentūrām. Problēmas ar valodu, valstu maiņu, nezināmo mediju vidi un vietējo uzņēmumu pieredzi, liek daudzām aģentūrām nopirkt vietējās aģentūras un saglabāt to lielo darbinieku skaitu.
Nākotnes iespējas starptautiskajai reklāmai ir izcilas. Ar jaunu tirgu atvēršanos, kā Ķīna un Eiropa, amerikāņu uzņēmumiem starptautiskā izaugsme turpināsies vēl ilgi. Ja amerikāņu aģentūras kļūst pazīstamākas ar reklāmu, kas ir bāzēta globāli, problēmas ar ko tās saskārās pagātnē izgaisīs un peļņa no šīs darbības pieaugs.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register