Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:457103
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Viens no uzņēmuma mārketinga menedžeru galvenajiem uzdevumiem ir atrast saražotajai produkcijai noieta tirgu. Viena no iespējām ir starptautiskais tirgus. Galvenie faktori, kas uzņēmuma vadītājiem mudina iziet starptautiskajā tirgū ir:
• uzņēmuma produkcija iekšējā tirgū spiesta konkurēt ar ārzemju kompāniju produkciju, kas var būt labāka vai lētāka;
• daži no ārzemju tirgiem dod iespēju gūt lielāku peļņu nekā iekšējais tirgus;
• lai lietderīgāk izmantotu resursus (ekonomētu tos), nepieciešams palielināt produkcijas ražošanas apjomus, un tādējādi jāpalielina arī noieta tirgus;
• lai samazinātu risku, kompānijai jācenšas samazināt atkarība no viena tirgus;
• kompānijas klienti, kas veic saimniecisko darbību arī aiz robežām, var pieprasīt, lai tos apkalpo arī aiz robežu valstīs.
Ja kompānija ir pieņēmusi lēmumu par ieiešanu konkrētas valsts tirgū, tās nākamais solis- izstrādāt tirgus apgūšanas stratēģijas. Tās var būt: netiešais eksports; tiešais eksports; licencēšana (licenču pārdošana); kopuzņēmums; tiešās investīcijas; internacionalizācija. Katra no šīm stratēģijām ietver paaugstinātu atbildību, riskus, kontroli un peļņas iespējas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register