Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:637644
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Galvenās problēmas:
Valodas barjeras – pati galvenā problēma internacionālo reklāmas tekstu sastādītājiem. Tas rosina dažādu viedokļu pastāvēšanu attiecībā uz reklāmas kampaņu veidošanu starptautiskajā tirgū. Viena puse uzskata, ka ir pārāk dārgi veidot tēlu unikālai kampaņai katrai nacionālai grupai. Viņi vienkārši iztulko vienu kopēju kampaņu katrā valodā. Savukārt citi reklamētāji uzskata, ka vienīgais ceļš, kā nodrošināt panākumus, ir izveidot speciālu kampaņu katram tirgum. Vēl citi uzskata, ka abi risinājumi ir dārgi un lieki. Viņi rāda savas reklāmas angliski visā pasaulē. Taču patiesībā reklamētājiem vajag skatīties uz katru situāciju atsevišķi. Turklāt viņiem vajag apsvērt ekonomiskās atšķirības reklāmmateriālu stratēģijā1. 
Neskatoties uz stratēģiju, tulkojums ir galvenā problēma. Klasiskie piemēri ar nepareiziem tulkojumiem un kļūdām vārdu izvēlē ir bieži atrodami internacionālajās reklāmās. Kļūdains spāņu tulkojums no Perdue cāļu reklāmas skan tā: „ Vajag seksuāli uzbudinātu vīru, lai padarītu cāli mīlošu” tā vietā „Vajag sīkstu vīru, lai izaudzētu maigus cāļus”;
Valodu variācijas eksistē pat vienas valsts iekšienē. Japāņu valodā ir pieci lingvistikas "līmeņi" svārstoties no augstprātīga līdz verdziskam, atkarībā no runātāju un klausītāju attiecīgajam stāvoklim sabiedrībā. Japāņu valodas tulkotājiem ir jāzina, kad mainīt valodas mehānismu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register