Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:298212
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstams jau ļoti sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produktu cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml.
Reklāmas attīstība ir atkarīga no daudziem apstākļiem: sociāli ekonomiskiem, tehnoloģiskiem, tiesiskiem un tirgus apstākļiem. Sociālekonomiskie apstākļi darbojas dažādi (piemēram, krīzes periodā vairāk reklamē tādas preču īpašības, kā ekonomiskums, lietošanas efektivitāte, turpretī ekonomikas augšupejas periodā lielāku uzmanību pievērš kvalitātei, elegancei u.c. prioritātēm). Tehnoloģiskie apstākļi palielina reklāmas iespējas un nosaka jaunu formu parādīšanos (piemēram, savulaik televizors, krāsu televizors, kabeļu televīzija, videomagnetafoni, datori, internets u.tml. tehnika jūtami ietekmēja reklāmas formu un veidu daudzveidību). Tiesiskie apstākļi var veicināt vai ierobežot reklāmas attīstību (piemēram, aizliegums reklamēt televīzijā tabakas izstrādājumus vairākās valstīs lika izstrādājuma ražotājiem mainīt savas marketinga programmas un ciest prāvus zaudējumus). Tirgus apstākļi vārda plašākā nozīmē iekļauj sevī situāciju tirgū (arī konkurentu stāvokli), pircēju rīcību (piemēram, ja kāsa tirgus segmenta patērētāji skatās konkrētās televīzijas programmas un noteiktā laikā, tad tieši šiem parametriem ir jāpiemēro reklāma).1

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register