Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:717375
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Reklāmas ziņojumi netiek izdomāti vienas pēkšņi, vienas dienas laikā, tie tiek formulēti, lai sasniegtu noteiktus mērķus. Stratēģijas tiek izstrādātas izejot no mērķu sasniegšana. Tas viss tiek veikts plānošanas procesa ietvaros. [3., 238]
Plaša nozīmē plānošanu saprot kā vadības procesu, kas ļauj formulēt mērķus un to sasniegšanas ceļus. [2., 360]
Mārketinga plāni ir kopējas uzņēmuma plānošanas sistēmas sastāvdaļas. Mārketinga plāns ir rakstisks dokuments, kas apraksta mārketinga elementu izmantošanas stratēģijas, mērķu sasniegšanai. Tas analizē mārketinga situāciju, noteic problēmas, izskaidro uzņēmuma mārketinga resursus, formulē mērķus un lēmumu pieņemšanas taktiku. [3., 241]
Mārketinga plāns uzņēmumam dod veselu virkni svarīgu priekšrocību. Galvenie no tām ir:
1. visa uzņēmuma darbības analīze un kontrole, tajā skaitā arī uzņēmuma reklāmas darbības analīze un kontrole;
2. tiek noteikta reklāmas loma mārketinga sistēmā;
3. reklāmas resursi tiek koncentrēti svarīgos virzienos;
4. tiek noteiktas reklāmas ilglaicīgas perspektīvas;
reklāmas budžeta efektīvāka izmantošana. [2., 362]
Reklāmas plāni savukārt ir viens no mārketinga plānošanas sistēmas sastāvdaļām. Tāda pieeja ļauj veikt uzņēmuma reklāmas darbību augstā, efektīvā līmenī.
Reklāmas plāns atspoguļo trīs elementus:
 Mērķa auditorijas noteikšana: uz kuriem cilvēkiem tiek orientēta reklāma.
 Reklāmas ziņojuma stratēģija: ko reklāmā grib pateikt.
 Reklāmas līdzekļu stratēģija: kur un kā tiek veikts kontakts ar patērētājiem. [3., 244]
Plānošanas process sākas ar uzņēmuma galveno mērķu formulēšanas, tajā skaitā arī misijas formulēšanas.
Pēc tam vadītājiem ir jānosaka galvenie mērķu sasniegšanas virzieni. Šo virzienu izvēli nosaka ļoti daudz iekšējo un ārējo faktoru. Faktoru analīzi veic ar situācijas analīzi.[2., 361]
Situācijas analīze tiek veikta sekojošos virzienos:
1. iekšējās vides analīze
2. ārējās vides analīze
3. nākotnes stratēģisko alternatīvu analīze. [2., 362]
Uzņēmuma mārketinga mērķu noteikšana ir loģisks situācijas analīzes turpinājums. Tiek noskaidrotas uzņēmuma vieta tirgū, tirgus situācijas prognozes, draudi un iespējas, stiprās un vājās uzņēmuma puses.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1128713
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register