Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:355939
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pirmais solis – kopsavilkums par klienta vēlmēm un tā vēsturi.
Ir neizsakāmi svarīgi, lai klients reklāmdevējam kārtīgi izskaidro, ko viņš vēlas no reklāmas panākt un kādi ir šī klienta mērķi.
Svarīgi ir iegūt informāciju uz dotajiem jautājumiem:
Kāds ir kampaņas mērķis? Piemēram, iepazīstināt ar jaunu produktu, palielināt produkta pārdošanas apjomus utt.;
Iepriekšējā kampaņa. Cik veiksmīga bija iepriekšējā kampaņa? Varbūt iegūtas kādas svarīgas atziņas?
Pamatlietas. Klienta vēsture – reģionalitāte, tā apmēri, pētījumi. Produkta vēsture – vai produkts ir uzlabojies? Kādi cilvēki iegādājas šo produktu? Kādā veidā kompānija darbojas? U.c.
Konkurence. Kā darbojas konkurentuzņēmums? Kur un kā viņi reklāmē savu preci?
Kampaņas ierobežojumi. Vai ir laika ierobežojumi? Vai tā ir paredzēta ierobežotam reģionu skaitam?…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1143066
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register