Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:430015
 
Evaluation:
Published: 19.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  Stratēģiskās plānošanas definīcija    5
  Darbības pamatojuma definēšana    5
  Stratēģiskā domāšana    5
  Stratēģiskā konteksta noteikšana    6
  Sava biznesa apzināšana    7
  SWOT / SVID    8
  PEST ( Political, Economical, Social, Tehnologycal analysis)    11
  Analīze un lēmumu pieņemšana. 4. stratēģiskā plāna posms    12
  5. stratēgiskā plāna posms – misijas, vīzijas, vērtību un mēru formulēšana    12
  Darbību plānošana, plāna dokumentēšana, plāna realizēšana    13
  Secinājumi    16
Extract

Stratēģiskās plānošanas definīcija.

Stratēģiju var definēt kā - visu lēmumu pamatu (fonu), organizācijas mērķa formulējumu, firmas konkurētspējas pamatu, atbildi uz ārējām iespējām un draudiem; iekšējām situācijām un vājajām pusēm.
Plānošana ir viens no uzņēmuma būtiskākajiem vadīšanas elementiem. Plānošana šā jēdziena plašā izpratnē ir vadīšanas lēmumu, kas saistīti ar notikumiem nākotnē, pieņemšana, veicot sistemātisku sagatavošanos. Runa ir par mērķu sistemātisku izvirzīšanu un to sasniegšanai vajadzīgo pasākumu izstrādāšanu uzņēmuma rīcībā esošā vai veidojamā resursu potenciāla ietvaros. Plānošana sevī ietver gan plānu izstrādāšanu, gan to pieņemšanu (apstiprināšanu). Plānošanas būtība: paaugstināt darba ražīgumu un uzņēmuma darbības efektivitāti, panākt to ar visu uzņēmumā noritošo notikumu mērķa orientāciju un koordināciju, nosakot risku un samazinot tā līmeni, vienkāršojot vadīšanas procesu, paaugstinot uzņēmuma vadīšanas elastību un pielāgošanās spējas uzņēmējdarbības ārējās vides izmaiņām. Plānošana sevī ietver analīzi, prognozēšanu un mērķu noteikšanu, kā arī regulēšanu.
Stratēģiskā plānošana – ir disciplinēti pūliņi radīt fundamentālus lēmumus un darbības, kas formē un norāda, kāda ir organizācija, ko tā dara un kāpēc tā to dara, ar skatu uz nākotni. Stratēģiski plānot nozīmē apzināt savu pašreizējo stāvokli, vākt informāciju, kas identificē jūsu vēlamo nākotni, un pieņemt lēmumus, kas to tuvina. Stratēģija ir definēta kā pastāvīga šādu lēmumu izmantošana vajadzīgo galarezultātu iegūšanai.

Darbības pamatojuma definēšana.

Stratēģiskās plānošanas process:
• Misijas un vīzijas formulēšana;
• Esošās situācijas novērtējums:
o SWOT (priekšrocības, trūkumi, iespējas, bīstamība),
o PEST ( politiskā, ekonomiskā, sociālā, tehnoloģiskā situācija);
• Attīstošās stratēģijas, mērķi, centieni:
o Stratēģijas izvirza pieņemšanai skaidras pieejas,
o Mērķi un centieni nosaka vispārējus un konkrētus apsveramus rezultātus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register