Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:721847
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.11.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Stiprās puses
Šeit tiek apskatīti veiksmīgie iekšējie faktori jeb mikroelementi, ko mēra analizējot mārketinga rezultātus vai klientu atsauksmes.
Vājās puses
Tāpat kā stiprās puses tā arī vājās puses ir mikroelementi, taču negatīvie – darbība tajos nav veiksmīga.
Parasti stiprās un vājās puses tiek identificētas ar lietām, pār kurām mums ir kontole un ko varam mainīt, kā, piemēram, darbinieki, patenti, lokācija, u.c.
Iespējas
Šis SVID punkts ir makrovides ietkmēts, un pārsvarā ir attiecināms uz pārdošanas uzlabošanu, kompānijas attīstību vai, lai tiktu veicināta savas organizācijas misija.
Draudi
Pēdējais punkts arī ir makrovides ietekmēts, taču šajā punktā ietilpst viss, kas rada risku vai nu pašam uzņēmumam, vai tā veiksmīgas izaugsmes iespējamībai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register