Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:926637
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Kompānijas makrovide (ārējā vide)
Šie ir faktori, kas tiešām var ietekmēt kompāniju, bet kas var nebūt paredzami un var būt nekontrolējami.
Makrovides faktorus iedalām šādi – demogrāfiskā ietekme, ekonomiskā ietekme, dabas ietekme, tehnoloģiskā ietekme, politiskā un kultūras ietekme.
Demogrāfija – ir cilvēces attīstības pētniecība, tādos terminos kā lielums, atrašanās vietas, vecums, dzimums, rase un citi statistiskie dati. Jāņem vērā, ka viens no mūsdienu fenomeniem tieši Eiropā ir tās straujā novecošana, precīzāk, palielinās to iedzīvotāju skaits, kas ir vecumā pēc 50. Būtiski ir skatīt arī vispārējo situāciju ar ģimenes jēdziena maiņu un līdztiesības aktivizēšanos (tēvu tiesībām utt.). ir atklāts, ka aizvien vairāk arī būs izglītotu cilvēku Eiropā. Nevar aizmirst, ka jāskata arī dzīves stila atšķirības dažādās valstīs un dažādos tirgos.
Ekonomikas vide – izaugsmes ātrums, izmaksas, inflācija un bezdarba koeficients. Pētījumi pierāda, ka patērētāji, kam ir lielāks pirkšanas spēks visbiežāk pieder augstākajai sociālekonomiskajai grupai. Mārketinga darbiniekiem ir jādefinē, kā šī sociālā klase patērē savus ienākumus. Iedzīvotāju grupa ar augstiem ienākumiem ir primārā luksusa preču mērķauditorija. Mainās arī patērētāju naudas tērēšanas ieradumi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register