1. Izmantojot informāciju no raksta „Pat Diet Coke nākotni apdraud veselīga
dzīvesveida piekritēji” un jums zināmos faktus par Coca-Cola Company un tās piedāvātajiem produktiem, veiciet šī uzņēmuma SVID analīzi.
2. Nosauciet citus visā pasaulē pazīstamus zīmolus, kurus atpazīst vairākums pasaules
iedzīvotāju.
3. Kāds, jūsuprāt, ir Coca-Colas veiksmes pamatojums?
Manuprāt, Coca-Coals veiksmes pamatojums slēpjas tieši mārketingā. Jo patiesībā, ja nebūtu šo interesanto un uzrunājošo reklāmu, jebkura cita kompānija iespējams, ka būtu izkonkurējusi Coca-Colu. Reklāmās ir atrasta interesanta pieeja gan jauniešiem, gan vecāka gada gājuma cilvēkiem, tās ir interesantas un jautras.