Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,45 (18%)
Discounted price*:
2,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:507917
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Daudziem cilvēkiem ir radies nepareizs priekšstats par to, kas tad īsti ir mārketinga pētījumi. Cilvēki uzskata, ka pētījuma būtība slēpjas jautājumu uzdošanā tiem par konkrētu brendu un tā īpašībām, un, lai arī pētījumi tiešām ietver sevī aptauju izveidi, ar to viss pētījums nebeidzas. Turklāt, lai arī aptauja ir bieži izmantotā metode mārkeitnga pētījumos, tomēr tā nav vienīgā.
Ikdienu mārketinga vadītāji saskaras ar dažādu lēmumu pieņemšanu, tāpēc ir svarīgi, lai tas spētu objektīvi un ātri reaģēt, turklāt savā labā izmantot arī mārketinga pētījumu sniegto informāciju. Mārketinga pētījumi ir labs informācijas avots, kuru veiksmīgi izmantojot, var pieņemt patiešām noderīgus un tālejošus lēmumus. Darbojoties biznesa vidē, ikviens biznesmenis sastopas ar mārketinga aktivitātēm, jo tam ir nepieciešams rast savai precei pircējus.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,30 €
Work pack Nr. 1120218
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register