Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:640574
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ikdienu mārketinga vadītāji saskaras ar dažādu lēmumu pieņemšanu, tāpēc ir svarīgi veikt dažādus pētījumus un , lai visbeidzot to rezultātus varētu izmantot savā labā. Mārketinga pētījumi ir labs informācijas avots, kuru veiksmīgi izmantojot, var pieņemt patiešām noderīgus un tālejošus lēmumus. Biznesa vidē ikviens biznesmenis sastopas ar mārketinga aktivitātēm, jo tam ir nepieciešams rast savai precei pēc iespējas vairāk pircēju. Ja salīdzina kompānijas , kuras veic mārketinga pētījumus un kuras neveic šādas darbības, tad atšķirība ir faktā, ka kompānijas , kurs veikušas finansu analīzi saprot iemeslus kāpēc pircējus skaits ir samazinājies vai palielinājies un tādējādi izstrādā stratēģiju kompānijas tālākai labvēlīgai darbībai, taču kur šāda analīze netiek veikta ar laiku šī kompānija zaudēs savu klientu uzticību un kritīsies pieprasījums. Savukārt politiķi izmantot mārketinga pētījumus , lai plānotu savu kampaņu stratēģijas.1
Organizācijai, kura ir pasūtījusi mārketinga pētījumu vai arī veic to patstāvīgi, ir jāsaņem informācija par to ko un kam pārdot, kā arī par to, kā pārdot un kā stimulēt pārdošanu. Pētījuma rezultāti var ietekmēt uzņēmuma darbības mērķu un stratēģiju maiņu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1239766
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register