Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:336191
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Extract

1. Tirgvedības plānošana sākas ar uzņēmuma pozīciju noteikšanu tirgū, uzņēmuma vispārējo kopējo spēku, pēc tam notiek uzņēmuma stratēģisko un finanšu mērķu plānošana. Kad mērķi ir noteikti, tiek piemeklēti to īstenošanas veidi, tās ir stratēģijas, kas tiek veidotas atbilstoši uzņēmuma esošajai situācijai un resursiem.
2. Zem tirgvedības pasākumiem tiek domātas dažādas analīzes un pētījumi, kas spēs uzlabot uzņēmuma darbību un izstrādāt veiksmīgas stratēģijas turpmākajai uzņēmuma pastāvēšanai. Tādējādi šie pasākumi tiek veikti dažādas struktūrvienībās, sākot no valdes un beidzot ar mārketinga nodaļu. Uzņēmuma valde izstrādā mērķus, izmantojot vairākas pieejas, piemēram SMART metodi. Tālāk tiek izveidotas struktūrvienības, kas atbildēs par preču sortimenta izstrādi, ražošanu, loģistiku, pārdošanu un mārketingu. Visām struktūrvienībām ir savi noteiktie darbības mērķi, kas jāsasniedz. Lai analizētu tirgus situāciju veic tirgus pētījumus, noskaidro uzņēmuma vieta tirgū un konkurences situāciju.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1396599
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register