Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:481464
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.08.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Regulāri mazumtirdzniecības vietās tiek rīkoti reklāmās pasākumi - produktu degustācijas ar mērķi patērētājus informēt, atgādināt par produktu un zīmolu. Tāpat veikalos izmanto grafiskos reklāmas līdzekļus – reklāmas lapiņas, vobleri, arī dekoratīvos līdzekļus – ar personalizētiem banneriem apliekot preču grozus vai plauktu malas.
Patreiz visspilgtākā “Hanzas Maiznīcas” pārdošanas veicināšanas aktivitāte ir kampaņa ar saukli “Laimīgs tas, kam Pļavas maize”, kur balvās tiek piedāvāti viedtālrunis un viedpulkstenis. Šīs ierīces svarīgas arī bērniem pirmskolas un sākumskolas vecumā un viņi šīs lietas sasaista ar vārdu “laimīgs” no reklāmas materiāliem ar savām vēlmēm un reklāma strādā emocionālajā līmenī. Ja pieaugušais, neskatoties uz reklāmu, izvērtēs savu pirkumu racionāli, bet bērnu emociju ietekmēti, pakļausies reklāmai, tādejādi veicinot uzņēmuma preču noietu. Ja patērētājam vērtība ir viņa ģimene, bērni, tad daļa pirkumu būs orientēta uz ģimenes vēlmju un vajadzību apmierināšanu. Un to arī uzņēmums veiksmīgi izmanto!
No mārketinga viedokļa ir svarīgi, lai produkta zīmols atrastos patērētāja operatīvajā atmiņā. Reklāma bieži vien meklē iespēju iespraukties mūsu atmiņas failos, lai vajadzības gadījumā uzrunātu patērētāju.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1387093
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register