Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:251338
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Katrs tūrisma uzņēmums darbojas vienmēr mainīgajos apstākļos, kurus nosaka dažādu attiecību un kritēriju mijiedarbība, gan pašā uzņēmumā, gan šī uzņēmuma attiecībā pret citiem subjektiem. Līdz ar to varu teikt, ka katram tūrisma uzņēmumam piemīt makrovide, bez kuras tas pilnvērtīgi nevar eksistēt. Vairākumā gadījumos makrovidei nepiemīt specifisks raksturs attiecībā uz kādu konkrētu firmu, bet tomēr katrs no uzņēmumiem var sajust tās ietekmi, ar kuru tas neko nevar izdarīt. Makrovide iekļauj sevī 5 faktorus, tādus kā ekonomiskais, politiskais, sociālais, tehnoloģiskais un ekoloģiskais. Katrs no tiem spēle lielu lomu un veido vienotu sistēmu.
-ekonomiskais.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register