Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:636246
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma mājas lapa kā pārdošanas veicināšanas instruments   
1.1.  Uzņēmuma mājas lapas   
1.1.1.  Mājas lapu dizains   
1.1.2.  Mājas lapu saturs   
1.1.3.  Mājas lapu lietojamība   
1.1.4.  Interneta reklāmas veidi mājas lapās   
1.2.  Pārdošanas veicināšana internetā   
1.2.1.  Pārdošanas veicināšanas būtība un mērķi   
Extract

Lai panāktu, ka klients iegādājas vairāk produktu vienības, tiek izmantotas produktu pakas – kopā iepakoti divi vai vairāk produkti, tātad patērētājs iegādājas tos kopā. Tas ir izdevīgi pircējam, jo pērkot vairumā samazinās produkta cena. (Praude,1999)
Lai lieli uzņēmumi piesaistītu mājsaimnieces, viņu vīrus un bērnus, tiek rīkoti ģimenes konkursi. Ir divi populārākie ģimenes konkursu tipi:
• Pazīstamu preču zīmju atpazīšana. Tos veido ar mērķi palielināt zīmola markas atpazīstamību. Lai piedalītos konkursā patērētājam svarīgas ir novērošanas spējas un loģiskā domāšana.
• Zināšanas par preci. Patērētājam jābūt zināšanām par preci, tās īpašībām, pievienotajām vērtībām. Ja patērētājs iepriekš nav zinājis specifisku informāciju par produktu, tad konkurss stimulē uzzināt papildus informāciju. (Kamparkalēja, 2002)
Aiz vien vairāk uzņēmumi, izvēlas veicināt pārdošanu ar klientu lojalitātes programmu palīdzību. Visbiežāk uzņēmumi to īsteno, ieviešot lojalitātes kartes, kuras sniedz klientiem īpašus piedāvājumus, kuri nav pieejami tiem, kuriem kartes nav. Tā ir iespēja piesaistīt klientus konkrētam zīmolam, jo patērētājam šķiet, bieži vien tā arī ir, ka iepērkoties pie uzņēmuma, kurā ir lojalitātes programmas dalībnieks ir lētāk, izdevīgāk nekā pie uzņēmuma, uz kuru dodas pirmoreiz vai reti. (Belch&Belch, 2012)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,48 €
Work pack Nr. 1371617
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register