Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:380227
 
Evaluation:
Published: 05.05.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Produkts ir viss, kas tiek saņemts maiņas ceļā — taustāms un netaustāms, ieskaitot psiholoģiskus, fizioloģiskus un sociālus ieguvumus. Produkts var būt prece vai pakalpojums (sadzīves, komunālais, informācijas, advokāta, ārsta, utt.)
Produkta dzīves cikls ir periods, kad produktu var iegādāties tirgū. Dzīves cikla sākumā pēc produkta parasti nav liels pieprasījums. Zinot stadiju, kurā produkts atrodas, var plānot pareizo mārketinga taktiku. Ieviešana ir periods, kad produkts parādās tirgū un pakāpeniski palielinās tā pārdošanas apjoms. Uzņēmums šajā laikā gandrīz nesaņem peļņu, jo ar produkta ieviešanu ir saistītas lielas izmaksas. Ieviešanas stadijā mārketinga pasākumi ir koncentrēti uz informēšanai par produktu, tā īpašībām, priekšrocībām. Augšanas stadija ir periods, kad produkts tirgū tiek atzīts un jūtami pieaug tā realizācijas apjoms. Kad tirgus ir piepildīts, pārdošanas apjoma pieauguma tempi krītas un produkts ieiet brieduma stadijā. Šajā laikā mārketinga darbības rezultātā būtu jāatjauno interese par produktu vai tā pielietojumu, kas varētu novērst pieprasījuma lejupslīdi. Brieduma stadijā ir svarīgi izlemt — vai produktu padarīt pievilcīgāku un interesantāku, vai arī ļaut produkta realizācijas intensitātei atslābt un ieiet tā saucamajā norieta stadijā. Norieta stadijā pārdošanas apjomi un peļņa strauji krītas, jo krītas pieprasījums pēc preces.Mārketinga darbības ir minimālas.

Uzņēmuma vadīšanas stili -administratīvais (birokrātiskais) stils — vadītājs galveno uzmanību veltī padoto formālajiem pienākumiem, kontrolē to ievērošanu un padoto disciplīnu; distances stils — šī stila vadītāji savā darbībā ir korekti, pieklājīgi, bet izvairās no jebkādām neformālām attiecībām ar padotajiem; kontakta stils — pretējs distances stilam; vadītājs cenšas tuvināties padotajiem un izveidot saliedētu kolektīvu; vadītāja un padoto attiecības ir neformālas; šī stila vadītājam ir jāuzmanās pazaudēt tiesības būt prasīgam mērķvirziena stils — vadītājs liek kolektīvam darboties liela, perspektīva mērķa sasniegšanai; lai realizētu šo stilu, vadītājam jābūt ar lielu bezierunu ietekmi kolektīvā; koleģiālais stils — lēmumus pieņem kopīgi ar padotajiem, cenšas ieinteresēt un stimulēt padoto darbību, radīt labvēlīgu psiholoģisko klimatu; situatīvais stils — vadīšanas stilu izvēlas atkarībā no konkrētās situācijas, lai sasniegtu konkrētos mērķus. Vadīšanas stili parasti ir sastopami jauktā veidā.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1385885
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register