Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:373893
 
Evaluation:
Published: 30.12.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Īss vadītāju raksturojums    3
2.  Vadības stils pie konkrētas situācijas    3
3.  Ieteikumi vadītājiem, vadības stila uzlabošanai    5
Extract

3. Ieteikumi vadītājiem, vadības stila uzlabošanai
1. Klienta sūdzības gadījumā, manuprāt, vispareizākā rīcība ir tiem vadītājiem, kuri izmanto demokrātisko vadības stilu, veicot pārrunas ar visām iesaistītajām pusēm. Rosinot produktīvu diskusiju, kas ļautu nākotnē, klientu sūdzības samazināt līdz minimumam.
2. Ja darbinieks, neplānoti un negaidot, uzraksta atlūgumu, manuprāt, vispareizakā pieejam būtu caur demokrātisko vadības stilu, kas ļautu noskaidrot darbinieka aiziešanas iemeslus. Uzzinot darbinieka aiziešanas iemeslu, uzņēmuma vadītajam ir daudz vieglāk optimizēt darba apstākļus pārejiem uzņēmuma darbiniekiem.
3. Pie izmaksu samazināšanas izmaiņām, noteikti nozīme ir tam ,kāda līmeņa vadītājs ir konkrēta uzņēmuma vadītajs, jo, liela uzņēmuma filiāles vadītajs nevar ieteikmēt šāda veida lēmumus, tādējādi ir spiests izmantot autoratīvo vadīšanas stilu, bet, ja netiek ņemti vērā specifisks uzņēmums, tad arī šajā situācijā, manuprāt, piemērotākais būtu demokrātiskais vadības sils.
4. Ja uzņēmumā notiek konfidenciālas informācijas noplūde, manuprāt, autoratīvais vadības stils būtu piemērotākais situācijas risināšanā. Kaut arī darbinieks būtu jāinformē par fakta esamību un būtu jāveic pārrunas, tomēr lēmums par tālāko rīcību, pavisam noteikti ir atkarīgs tikai no uzņēmuma vadītāja.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,91 €
Work pack Nr. 1382655
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register