Koordinēšana ir darbinieku un struktūrvienību darbību saskaņošana, lai sasniegtu organizācijas mērķus.
Koordināciju darbības procesā var veikt arī bez menedžeru iejaukšanās, izmantojot šādas metodes:
darbinieku mērķu saskaņošana, kad atsevišķi darbinieki ir motivēti sasniegt kopējus mērķus
darbinieku iesaistīšana, kad darbinieki tiek iesaistīti lēmumu pieņemšanas procesā un līdz ar to koordinē savu darbu
koordinācijas štāba izveidošana, lai saskaņotu organizācijas struktūrvienību un grupu darbību.1
PERT (tīkla grafika) sistēmas un imitācijas modelēšana.
Tīkla grafiks ir sistēma, kas nosaka secīgu darbu izpildes un notikumu iestāšanās nepieciešamību un kritisko laiku noteikšanu projektu plānošana.
Tīkla grafiks vizuāli atspoguļo darbības plānu. Tā galvenie elementi:
Notikumi, kas ir noteikts stāvoklis, mērķa sasniegšanas brīdis(gan starpmērķis, gan gala).…