Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:653376
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Darbības plānošana    4
1.1.  Mērķu noteikšana    4
1.2.  Darbības organizēšana    5
2.  Plānu īstenošana    7
2.1.  Tirdzniecības personāla atlase    7
2.2.  Tirdzniecības personāla apmācība    8
2.3.  Darbinieku motivēšana    9
3.  Darbinieku kontrole un darbības novērtēšana    10
  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

1. Darbības plānošana
Darbības plānošanai ir 2 galvenie elementi: mērķu noteikšana un darbības organizēšana.
1.1. Mērķu noteikšana
Vadīšanas procesa sākumā darbiniekiem ir nepieciešams noteikt mērķus, kuri var būt ļoti dažādi :
1) Uzņēmuma ārējie mērķi:
• Realizācijas apjoma palielināšana;
• Peļņas gūšana;
• Darījumu skaita (pirkumu skaita) palielināšana;
• Pircēju (klientu) meklējumi un piesaistīšana;
2) Uzņēmuma iekšējie mērķi:
• Pasūtījumu skaita palielināšana;
• Izmaksu samazināšana;
• Mārketinga pētījumu veikšana;
3) Personāla rīcības mērķi:
• Jāpaaugstina zināšanu līmenis par precēm;
• Jāpaaugstina pircēju apkalpošanas kvalitāte;
• Jāveido komunikācijas ar pircējiem;
• Jāizplata informācija par uzņēmuma precēm un pakalpojumiem;

Pētāmā uzņēmumā „X” par nozīmīgākajiem tiek uzskatīti iekšējie un personāla rīcības mērķi, jo šo mērķu sekmīga izpilde nodrošina uzņēmuma ārējo mērķu sasniegšanu (izmaksu samazināšana un pasūtījumu skaita palielināšana ir galvenie peļņas veidošanas faktori utt.)
Viss tirdzniecības personāls katra gada sākumā tiek informēts par uzņēmuma iekšējo mērķu izpildes % iepriekšējā gadā, kā arī tiek iepazīstināts ar nākamā gada noteiktajiem mērķiem.
Uzņēmuma iekšējie mērķi katru gadu tiek analizēti un noteikti gan visam uzņēmumam kopumā, gan atsevišķi katram konkrētajam veikalam. Šajos mērķos ietilpst: pārdošanas apjoma plānošana pa dažādiem produkcijas veidiem, tā vēlamais pieaugums, plānotie izdevumi, to sadalījums – personāla algas; tehniskā nodrošinājuma izmaksas; norakstāmo preču daudzums utt.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register