Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,44 (11%)
Discounted price*:
3,55
Purchase
Add to Wish List
ID number:239063
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Piažē ir pārāk šaurā empīriska bāze , par ko arī viņš ir saņēmis kritiku, bet autors ir pievērsis uzmanību tam, ka saskare ar apkārtējo vidi attīstība ir paša konstruktīvs process. Enerģijas patēriņš .Līdz ar to skolās iesaka uzlabot izziņas procesu balstoties uz atbilstošam problēmām un neieprasot no galvas iemācītu svešu atziņu reproducēšanu. Tādejādi didaktikā priekšroka tiek dota patstāvīgas atklāšanas un heiristisko mācību modeļiem.
Ž.Piažē ir īpaša personība psiholoģijas zinātnē. Viņš ir pirmais pētnieks, kas konstatēja bērna intelektuālās attīstības kvalitatīvās pārmaiņas, pētot bērnus no dzimšanas līdz jaunībai, un izveidoja intelektuālās attīstības teoriju. Ž.Piažē kognitīvo attīstību iedala četrās stadijās un to sauc par Kognitīvo attīstību teoriju.

Ē.Eriksons personības attīstību skaidro kā adaptācijas sociālajā vidē. Psihosociālas attīstības stadijas. Autors uzsver, ka attīstība noris pēc epiģenētikas principa. Visas astoņas fāzes cita ar citu ir saistītas tik liela mērā, ka tās izriet cita no citas. Katrai krīzei jau ir bijusi tās attīstības pirmsākumi un vēl apzināta ir tās pārvarēšana. Problēmu atrisināšana ir atkarīga no īstās attiecības īstajā laikā.

Kolbergs pētījis sociālās attīstības stadijas, kas jāsaprot, ka autora izveidoto pakāpju secību nesasniedz visi cilvēki un nav arī teikts, ka pastāv precīza pakāpju atbilstība vecumam, kā arī attīstība ir nemainīga.

Faulers definē ticību kā uzticēšanos, pamatojoties uz virkni pieņēmumu par to, kā viens cilvēks ir saistīts ar citiem, pārējiem cilvēkiem šajā pasaulē. Autors izveido eksperimentu un izveido visu trīs psihoanalītiķu uzskatu debates un salīdzina trīs autoru izteiktas idejas par bērnu attīstības posmiem. Faulers ir bijis pazīstams ar L.Kolbergu un lasījis lekcijas balstītas uz viņa izstrādāto ideju. Eriksons un Piažē ir strādājuši kopā, savukārt Kolbergs un Eriksosn ir tikušies un dalījušies ar idejām. Kolbergs un Piažē nav tikušies nekad. Kolbergs iedvesmojies no Piažē idejas. Piažē un Kolbergs akcentē savu analīzi uz domu struktūru un ka tā reaģē uz ikdienas ieražām. Erikson savukārt uz personības attīstību kopumā. Apskata astoņus dzīves gadus no cikla, tuvu bioloģiskais attīstībai un hronoloģiskam vecumam. Kolbergs piedēvēts kā vairuma sabiedrības personas morālais spriedums.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,77 €
Work pack Nr. 1351288
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Vecumposmu raksturojuma tabula”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/239063

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register