Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:844643
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Savā pētījumā esmu izmantojusi salīdzināšanai 5 veikalus un 5 produktus. Katrā veikalā pilnīgi vienādiem produktiem ir savādākas cenas, jo to ietekmē dažādi apstākļi(atrašanās vieta) un arī cenu politika, ko izvēlās pats veikals pielietot.
Veikals “RIMI” (atrodas Madonas centrā) manu izvēlēto produktu cenas salīdzinājumā ar pārējiem veikaliem nav pārāk augstas, tās ir otrās zemākās aiz T Marketa. Manuprāt “RIMI” izmanto tirgus iekarošanas stratēģiju, jo, piemēram, alus salīdzinājumā ar citiem veikaliem ir lētāks izņemot T Marketu, kur cena ir vienāda. Kā arī tas pielieto dažādas atlaides un akcijas, lai pievilinātu pircējus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register