Arvien biežāk mūsdienās ir sastopams dažādu kultūru darbaspēks. Par pamatojumu tam, uzņēmumi mērķtiecīgi virzās uz panākumiem globālajā ekonomikā. Uzņēmumi veido ģeogrāfiski izkliedētas komandas, kas spēj sniegt vislabākās zināšanas no visas pasaules, apvienojumā ar vietējām zināšanām par tirgiem. Izmantojot globālās daudzveidības priekšrocības, sadarbība notiek ar dažādu darba pieredzi, atšķirīgu skatījumu uz stratēģiskiem un organizatoriskiem izaicinājumiem, kas būtiski palīdz uzņēmumiem konkurēt biznesa vidē.
Veiksmīga starptautiska komandas izveide un vadība ir visnotaļ sarežģīta. Vadītāji, kuri vada šīs komandas, saskaras ar daudziem pārpratumiem un izaicinājumiem. Galvenais izaicinājums ir mazināt sociālo distanci starp komandas biedriem, kuri atrodas ģeogrāfiski nošķirti un nevar viegli sadarboties un saskaņoties. Vadītājam ir jāspēj veidot efektīvu mijiedarbību.…