Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
7,49
You save:
1,42 (19%)
Discounted price*:
6,07
Purchase
Add to Wish List
ID number:683260
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Verbālie šabloni, kas sekmē izaugsmes procesu
Iepriekšēji pieņēmumi
Viens no veidiem, kā Virdžīnija realizēja pārmaiņas, bija tāds, ka viņa izmantoja cilvēkam vēlamo pieredzējumu kā iepriekšēju pieņēmumu. Iepriekšējs pieņēmums ietver visu to, kas konkrētajā teikumā tiek pieņemts par patiesu, pretstatā tam, kas tajā patiesībā tiek apgalvots.
Noteikt konkrētā teikuma iepriekšējo pieņēmumu iespējams, piemēram, ja izveidosiet tā noliegumu un paskatīsieties, kas palicis patiess. Ņemsim, piemēram, šādu teikumu: „Tas ir labi, ka vēlaties apliecināt sevi.” Ja izveidojam noliedzošu šī teikuma formu, mēs iegūsim: „Tas ir slikti, ka vēlaties apliecināt sevi.” Neskatoties uz noliegumu, frāze „vēlaties apliecināt sevi” paliek patiesa kā šim, tā sākotnējam teikumam.
Cilvēki parasti koncentrē uzmanību uz to, kam viņi var piekrist vai nepiekrist, un ignorē iepriekšējo pieņēmumu. Tā kā klausītājs nepievērš uzmanību iepriekšējiem pieņēmumiem, viņš tos pieņem un sāk rīkoties tā, it kā tie būtu patiesi. Kad cilvēks pieņem jaunu iepriekšējo pieņēmumu, viņš sāk reaģēt atbilstoši tai, bieži pat neapzinoties, ka viņa uzvedībā notikušas kādas izmaiņas. Ja mēs pārveidosim augstāk doto teikumu jautājumā: „Kā jūs domājat, vai tas, ka vēlaties apliecināt sevi, ir labi, vai slikti?”, mēs vēl spēcīgāk koncentrēsim sarunbiedra uzmanību uz to, vai viņš piekrīt teikumam kopumā, vai nē, un padarīsim iepriekšējo pieņēmumu viņam vēl nepamanāmāku.
Pēc vienas vai vairāku iepriekšēju pieņēmumu formā pasniegtu instrukciju ieviešanas Virdžīnija bieži vaicāja: „Kā jūs jūtaties šajā sakarībā?” Kad tiek jautāts par viņu jūtām, vairums cilvēku aizdomājas, lai pārbaudītu savas izjūtas un atrastu vārdus to aprakstīšanai (atbildot uz citiem jautājumiem, tas ne vienmēr notiek). Parasti šāda rīcība novirza cilvēka uzmanību uz viņu pašu, neļaujot pamanīt iepriekšējo pieņēmumu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,02 €
Work pack Nr. 1345913
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Virdžīnijas Satīras darba pamata šabloni”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/683260

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register