Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:495343
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Mārketinga miksā ir ļoti svarīgi, lai visi instrumenti savstarpēji strādātu ļoti effektīvi un lai tie virzītos uz kopīgu mērķi, jo katrs no šiem instrumentiem papildināt un pastiprināt. Jo labs mārketings ir integrēts mārketings.
Mārketinga komunikācijā pastāv vairāki komunikācijas instrumneti, kur katrs ir ar savām attiecīgajām iezīmēm, kā arī ar stiprajām un vājajām pusēm. Šie mārketinga komunikācijas instrumenti ir šādi:
• Reklāma – reklāma ir bezpersonisks masu komunikācijas veids, kurš tiek pielietots masu medijos un to, galvenokārt, nosaka un apmaksā uzņēmums, kurš pasūta šo reklāmu. Ar reklāmu tiek informēti klienti par uzņēmuma precēm un pakalpojumiem.
• Pārdošanas veicināšana – pārdošanu stimulējošas kampaņas, piemēram, atlaides, kuponi, lojalitātes programmas u.c.
• Sponsorēšana – ir, kad sponsors, piemēram, uzņēmums, maksā par dalību sporta, izklaides, bezpeļņas vai kopienu pasākumos ar mērķi veidots zīmola atpazīstamību, zīmola nostiprināšanu, kā arī veidot zīmola tēlu.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register