Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:274801
 
Evaluation:
Published: 18.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Savukārt, ja klasifikāciju veic pēc komplekso pazīmju analīzes, tirgus segmentēšanai izmanto arī daudzdimensiju klasifikāciju. Daudzdimensiju segmentēšana, kad tiek ņemts vērā vesels pazīmju kopums. Daudzdimensiju segmentēšanu veic pēc šādām metodēm;
Savstarpējās iedarbības noteikšana;
Matricas veidošana;
Visefektīvākā ir klasteranalīzes metode, kuras pamatā ir sekojoši pieņēmumi:
• vienā klasē (tipā) apvieno pircējus, kuri pēc dažādām pazīmēm ir līdzīgi;
• līdzības pakāpe pircējiem, kuri pieder vienai klasei, jābūt augstākai nekā tiem pircējiem,
kuri pieder dažādām klasēm;
• pēc šīs metodes veic klasificēšanu pēc demogrāfiskajiem, sociāli ekonomiskajiem un psiholoģiskajiem rādītājiem.
Vajadzību un pieprasījuma formēšana tiek izskatīta kā savstarpēja divu daudzdimensiju iedarbība. Pirmā ir cilvēku uzvedība tirgū, otrā - faktoru pazīmes (demogrāfiskie, sociāli ekonomiskie). Tipizēšana saprotama kā daudzdimensiju klasifikācija vienā raksturojuma komplektā - daudzdimensiju pazīmju patērētāju uzvedība. Pēc tam tiek vērtēts grupu homogenitātes faktoru pazīmju komplekts, kas raksturotu vajadzību un pieprasījuma formēšanas nosacījumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register