Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:478326
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.02.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  “PIPARMĒTRA” POZICIONĒŠANA    4
  POZICIONĒJUMA FORMULĒJUMS    5
  Galvenie segmenti    5
  SEGMENTĀCIJAS PRINCIPI    6
  IDEJAS REKLĀMAS KAMPAŅĀM    .7
  Komunikācijas kanāli    7
  Rēklāmas rīki    8
  SECINĀJUMI    9
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    10
Extract

Tiek analizēta analizē zīmola "Piparmētra" pozicionēšanas stratēģiju, kas ietver būtiskākos
elementus, kas veido zīmola identitāti un tā konkurētspēju Latvijas kosmētikas tirgū. Pozicionēšana
ir
process, kurā tiek noteikta zīmola vieta patērētāju prātos, balstoties uz unikālajiem
piedāvājumiem un priekšrocībām, ko tas sniedz. Tabulā tiek pētīti šādi aspekti: piedāvātie produkti,
galvenie ieguvumi patērētājiem, mērķauditorija, konkurentu pozīcijas un tirgus niša. Šāda detalizēta
analīze palīdz izprast, kā "Piparmētra" var izcelties starp citiem zīmoliem un efektīvi sasniegt savu
mērķauditoriju, piedāvājot produktus ar piparmētru ēterisko eļļu kā galveno sastāvdaļu.
Pozicionēšanas stratēģija ir būtiska ne tikai zīmola atpazīstamības veidošanai, bet arī mārketinga
komunikācijas izstrādei un ilgtermiņa izaugsmes nodrošināšanai.…

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register