Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
2,56 (18%)
Discounted price*:
11,64
Purchase
Add to Wish List
ID number:619786
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Ievads    4
1.  Saskarsme jēdziena skaidrojums dažādu autoru teorētiskajās atziņās    6
1.1.  Saskarsmes vispārīgs raksturojums    6
1.2.  Saskarsmes prasmju attīstība pirmsskolā    12
1.3.  2-3 gadus vecu pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarību raksturojums    18
1.4.  Rotaļa – saskarsmes sekmētāja pirmsskolā    22
1.5.  Saskarsmes sekmēšanas iespējas sižeta- lomu rotaļā    29
2.  2-3 gadus vecu pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanas iespējas rotaļā    32
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais raksturojums    32
2.2.  Bērnu grupas raksturojums    34
2.3.  Praktiskais darbs ar bērniem    39
2.4.  Ieteikumi    43
  Secinājumi    45
  Izmantotā literatūra un literatūras avoti    47
Extract

Secinājumi
1. Iepazīstoties ar pedagoģiski – psiholoģisko literatūru var secināt, ka saskarsmes prasmes ir spēja sadarboties, veidot emocionālas savstarpējas attiecības, izmantot esošo un iegūt jaunu pieredzi, apzināties atbildību par sevi un savu saskarsmi ar citiem, mācēt izteikt sajūtas, apvaldīt impulsus, rūpēties un cienīt citus, uzņemties iniciatīvu, sekot citiem, dalīties un strādāt kopā.
2. Iepazīstoties ar metodisko literatūru un veidojot rotaļspēles un lomu spēles saskarsmes prasmju attīstībai, var secināt, ka pedagogam ikdienā jācenšas radīt situācijas, kurās bērns izmēģina un apgūst saskarsmes prasmes. Bērnam jāaug vidē, kurā ir daudz dažādu impulsu un stimulu, kas veicina saskarsmes prasmju attīstību pēc iespējas agrākā vecumā. Pirmsskolā paveras iespējas, jo bērns šeit atrodas lielāko dienas daļu. Vislielākā nozīme saskarsmes prasmju apguvē ir rotaļai kā galvenajam darbības veidam. Rotaļa ir veids, kas ļauj bērnam apgūt dažādas lomas, mācīties sadarboties.
3. Darba autore secina, ka viss par saskarsmi ir izskaidrots S. Omārovas grāmatā „Cilvēks runā ar cilvēku”. Grāmatā liela uzmanība tiek pievērsta praktiskajām rekomendācijām, kuru izmantošana varētu sekmēt saskarsmes efektivitāti. Rekomendācijas būtu vēlams izmantot radoši, ņemot vērā saskarsmes situācijas un partnera personības īpatnības. Saskarsmē bez teorētiskām zināšanām, tikpat nozīmīgas ir novērošanas un līdzdomāšanas spējas, intuīcija un dzīves pieredze.
4. Pieaugušais ir galvenā autoritāte šajā vecumā. Liela nozīme ir skolotāja profesionalitātei, ne tikai viņa teorētiskajām zināšanām, bet arī sociālajai dabai un mīlestībai pret bērniem. Pedagogam jābūt atvērtam pārmaiņām, jāpilnveido sava pedagoģiskā kompetence. Veiksmīgam darbam svarīgas ir komunikatīvās spējas.
5. Pedagoģiskā sadarbība paver iespējas labvēlīgu apstākļu radīšanai pirmsskolēnu aktivitāšu veicināšanai. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „2-3 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju veidošana rotaļās”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/619786

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register