Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • 2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana M.Montesori pieejā

     

    Term Papers63 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:331856
 
Evaluation:
Published: 19.12.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 63 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Saskarsmes prasmju un Montesori pieejas būtības raksturojums    7
1.1.  Saskarsmes, saskarsmes prasmju būtības raksturojums    7
1.2.  M.Montesori pieeja un spēļu raksturojums    16
1.3.  Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības    26
2.  2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana Montesori pieejā izpēte    38
2.1.  Reālā situācija 2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju veicināšanā Montesori pieejā pirmskolā    38
2.2.  Iespējas 2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju attīstībai Montesori pieejā    56
  Secinājumi    60
  Literatūras un avotu saraksts    61
  Pielikumi    64
Extract

Secinājumi
1. Saskarsme bagātina mūsu dzīvi, un mūs pašus. Tā ir kontaktu nodibināšanas, mijiedarbības un attīstības process. Saskarsme ir galvenā bērna esamības forma, tā nav iedzimta, tā rodas dzīves gaitā. Katrs bērns ir individuāls, un dažādi iejūtas ļaudīs, ir bērni, kas grib uzturēties vienaudžu pulkā, citi labāk jūtās tuvinieku vidu, citi grib būt vieni. Bērniem, kuriem ir saskarsmes prasmes, vieglāk norīt socializācijas process, sabiedrības kultūra un uzvedības prasmes. Tāpēc bērnam, jau no bērnības ir jāveicina saskarsmes, lai pilnvērtīgi attīstītos kā personībai.
2. Bērna pirmie dzīves gadi ir atkarīgi nozīmīgi psihiskai, emocionālai un intelektuālajai attīstībai. Smadzenes bērnam aug ļoti strauji, un viņa piedzīvotais spēj virzīt un mainīt šo augšanu. Pieredzētais saskarsmes veids, kādā bērni tiek mīlēti un loloti spēcīgi, ietekmē viņu domas par sevi un pasaules uztveri visu atlikušo mūžu.
3. Bērniem galvenais dzīvē ir rotaļas un aktivitātes, kas attīsta uztveri, atmiņu, domāšanu, valodu, sadarbību, saskarsmi un informācijas apmaiņu. Rotaļājoties bērni apmierina savu sociālo vajadzību, būt dzīvē kopā ar citiem cilvēkiem. Rotaļa ir tiešs saskarsmes veids, kurās laikā nodibinās kontakti ar līdzcilvēkiem, kā arī tiek atrasti draugi.
4. Bērna apmācības procesā par svarīgāko jāuzskata apkārtējā vide. Jo bērns spēj attīstīties un gūt pārliecību par saviem spēkiem, darbojoties viņam vajadzībām atbilstošā telpā.
5. Iegūtie pētījuma rezultāti un analīze ļauj secināt, ka, draudzīgi un brīvi rotaļājoties, bērnos rodas saskarsmes prasmes, attīstās komunikatīvās prasmes, māka dalīties ar mantām un saudzēt tos. Bērns mācās piekāpties un pieņemt vienaudža ieteikumus, kā arī izrāda velmi pētīt un vērot.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1375455
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register