Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • 3-4 gadīgu bērnu vārdu krājuma bagātināšana rotaļās un spēlēs

     

    Term Papers40 Pedagogy

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
1,99 (14%)
Discounted price*:
12,21
Purchase
Add to Wish List
ID number:345149
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Bērna vārdu krājuma attīstība pedagoģijas, psiholoģijas skatījumā    6
1.1.  Vārdu krājuma raksturojums    6
1.2.  3-4 gadīgu bērnu vārdu krājuma attīstības likumsakarību raksturojums    9
1.3.  Rotaļas un spēles - bērnu vārdu krājuma bagātinātājas    12
1.4.  Pedagoga un vecāku sadarbības iespējas vārdu krājuma bagātināšanai    16
2.  Vārdu krājuma bagātināšanas iespējas vidējā pirmsskolas vecuma bērniem sadarbībā ar vecākiem    18
2.1.  Pētījuma metodoloģijas raksturojums    18
2.2.  Bērnu grupas raksturojums    22
2.3.  Vecāku aptaujas rezultāti    26
2.4.  Praktiskais darbs ar bērniem un vecākiem    29
  Secinājumi    40
  Literatūras avotu saraksts    41
  Pielikumi    43
Extract

Secinājumi.
Pētniecības darba rezultātā apkopojot iegūtos teorētiskos un praktiskos materiālus var secināt, ka
1. bērnu vārdu krājuma paplašināšana notiek dažādu darbību laikā – gan tiešās, gan netiešās darba formās, ka bērniem runa aktivizējas spēlējoties, kā arī pieaugušo ietekmē un ir atkarīga no pilnvērtīgas runas vides, pareiza runas parauga;
2. pirmsskolas vecuma bērnu pedagogu un vecāku uzdevums ir attīstīt bērna prātu, valodas sensorās iemaņas sadarbojoties, līdz ar to veiksmīgas sadarbības rezultātā būs daudz bagātāka, pareizāka, attīstītāka bērna valoda;
3. pētījuma veikšanas laikā bērna darbošanās spēlēs un rotaļās pedagoģiskajā procesā sekmē 3-4 gadīgu bērnu runas attīstību, paplašina vārdu krājumu, pilnveidojas bērna izziņas darbības mehānismi, galvenie psihiskie procesi – sajūtas, uztvere, domāšana, atmiņa un iztēle.
Apkopojot darba autores izstrādāto teorētisko un praktisko pētnieciskā darba daļu, var secināt, ka izvirzītie mērķi un uzdevumi pie 3-4 gadīgu bērnu vārdu krājuma bagātināšanas rotaļās un spēlēs ir sasniegti. Ieteikums turpināt un pilnveidot iegūtā darba rezultātu pilnveidi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,39 €
Work pack Nr. 1357766
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „3-4 gadīgu bērnu vārdu krājuma bagātināšana rotaļās un spēlēs”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/345149

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register