-
Apmierinātības ar darbu saistība ar izdegšanas sindromu apdrošināšanas akciju sabiedrībā
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācijas | 3 | |
Ievads | 9 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 12 |
1.1. | Personāla vadību ietekmējošie faktori | 14 |
1.2. | Personāla piesaistīšana klientu apkalpošanas centriem un polišu tirdzniecības punktiem | 17 |
2. | Personāla motivācija–vajadzības un to apmierināšanas nozīmīgums | 24 |
2.1. | Vadītāja un kolektīva loma efektīvas motivēšanas procesā | 28 |
2.2. | Izaugsmes un karjeras iespēja | 33 |
2.3. | Darba apstākļi | 37 |
2.4. | Atalgojums | 40 |
3. | Izdegšanas sindroma jēdziens | 44 |
3.1. | Emocionālā izdegšanas sindroma teorijas psiholoģijā | 45 |
3.2. | Emocionālā izdegšanas līmeņa simptomātika | 49 |
3.3. | Emocionālās izdegšanas sindroma simptomi | 54 |
4. | Apmierinātība ar darbu | 62 |
5. | Praktiskā daļa | 67 |
5.1. | Metode | 67 |
5.1.1. | Pētījuma dalībnieki | 67 |
5.1.2. | Pētījuma procedūra | 67 |
5.1.3. | Instrumentārijs | 67 |
5.2. | Rezultāti | 68 |
5.3. | Iztirzājums | 75 |
Secinājumi un priekšlikumi | 75 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | ||
Galvojums |
Mūsdienās viens no svarīgākajiem uzņēmuma resursiem ir cilvēkresursi, kas nodrošina uzņēmuma efektivitāti, konkurētspēju un tēlu tirgū. Tādēļ šai resursu grupai ir jāpievērš sevišķi liela uzmanība, darbiniekiem ir jānodrošina tāda darba vide, lai viņi droši un kvalitatīvi veiktu savus darba pienākumus. Šādu vidi var radīt ievērojot darbinieku vajadzības. Mūsdienās darba ņēmēju vajadzības ir mainījušās, viņiem ir svarīgi, lai darba vietā pret viņiem izturas ar cieņu, lai būtu izaugsmes iespējas un iespēja izpaust savu “Es”. Darbinieks vēlas, lai savā darba vietā vadītājs novērtē viņa prasmes, zināšanas, vēlmi mācīties un pilnveidot savus rezultātus pienākumu izpildē.
AAS B ieņem otro vietu Latvijas apdrošināšanas tirgū. Klientu uzticību kompānija ir ieguvusi ar drošības sajūtu, rūpēm par klientu, darbinieku atsaucību un ilggadējām tradīcijām. AAS B viens no nozīmīgiem panākumu avotiem ir tās darbinieki, kas kvalificēti konsultē klientus, izvērtējot un piedāvājot atbilstošākos apdrošināšanas veidus. Apdrošināšanas speciālisti parasti ir tie, kas pirmie veido klientu attieksmi pret kompāniju. Tikai lojāls, neizdedzis un apmierināts darbinieks spēs veidot kompānijai pozitīvu sadarbību ar klientu. …
Anotācija 3 valodās Ievads......................................................................................................................................9 1. Uzņēmuma raksturojums..................................................................................................12 1.1. Personāla vadību ietekmējošie faktori................................................................14 1.2. Personāla piesaistīšana klientu apkalpošanas centriem un polišu tirdzniecības punktiem...................................................................................................................17 2. Personāla motivācija–vajadzības un to apmierināšanas nozīmīgums..............................24 2.1. Vadītāja un kolektīva loma efektīvas motivēšanas procesā..............................28 2.2. Izaugsmes un karjeras iespēja...........................................................................33 2.3. Darba apstākļi....................................................................................................37 2.4. Atalgojums........................................................................................................40 3. Izdegšanas sindroma jēdziens..........................................................................................44 3.1. Emocionālā izdegšanas sindroma teorijas psiholoģijā......................................45 3.2. Emocionālā izdegšanas līmeņa simptomātika...................................................49 3.3. Emocionālās izdegšanas sindroma simptomi....................................................54 4. Apmierinātība ar darbu ....................................................................................................62 5. Praktiskā daļa...................................................................................................................67 5.1. Metode...............................................................................................................67 5.1.1. Pētījuma dalībnieki...................................................................................67 5.1.2. Pētījuma procedūra...................................................................................67 5.1.3. Instrumentārijs.........................................................................................67 5.2. Rezultāti............................................................................................................68 5.3. Iztirzājums........................................................................................................75 Secinājumi un priekšlikumi....................................................................................... Izmantotās literatūras un avotu saraksts................................................................... Galvojums................................................................................................................. Pielikumi...................................................................................................................
- Apmierinātības ar darbu saistība ar izdegšanas sindromu apdrošināšanas akciju sabiedrībā
- Pusaudžu draudzīgu attiecību klasē saistība ar nākotnes perspektīvu
- Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Pusaudža rakstura akcentuācijas saistība ar vecāku attiecību stilu
Term Papers for university104
Evaluated! -
Salīdzinošā analīze darbinieku apmierinātībai ar darbu valsts un privātajā uzņēmumā
Term Papers for university61
-
Starppersonu konfliktu risināšanas taktiku saistība ar psiholoģisko klimatu un darba motivāciju SIA "M"
Term Papers for university81
Evaluated! -
Apmierinātības ar dzīvi atšķirības heteroseksuālām un homoseksuālām sievietēm vecumā no 18 līdz 35 gadiem
Term Papers for university49
Evaluated! -
Darbinieku apmierinātības ar atalgojumu un lojalitātes pret organizāciju saistība AS "X bank"
Term Papers for university90