Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:982047
 
Evaluation:
Published: 29.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 53 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    3
  Ievads    9
1.  Uzņēmuma raksturojums    12
1.1.  Personāla vadību ietekmējošie faktori    14
1.2.  Personāla piesaistīšana klientu apkalpošanas centriem un polišu tirdzniecības punktiem    17
2.  Personāla motivācija–vajadzības un to apmierināšanas nozīmīgums    24
2.1.  Vadītāja un kolektīva loma efektīvas motivēšanas procesā    28
2.2.  Izaugsmes un karjeras iespēja    33
2.3.  Darba apstākļi    37
2.4.  Atalgojums    40
3.  Izdegšanas sindroma jēdziens    44
3.1.  Emocionālā izdegšanas sindroma teorijas psiholoģijā    45
3.2.  Emocionālā izdegšanas līmeņa simptomātika    49
3.3.  Emocionālās izdegšanas sindroma simptomi    54
4.  Apmierinātība ar darbu    62
5.  Praktiskā daļa    67
5.1.  Metode    67
5.1.1.  Pētījuma dalībnieki    67
5.1.2.  Pētījuma procedūra    67
5.1.3.  Instrumentārijs    67
5.2.  Rezultāti    68
5.3.  Iztirzājums    75
  Secinājumi un priekšlikumi    75
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
  Galvojums   
Extract

Mūsdienās viens no svarīgākajiem uzņēmuma resursiem ir cilvēkresursi, kas nodrošina uzņēmuma efektivitāti, konkurētspēju un tēlu tirgū. Tādēļ šai resursu grupai ir jāpievērš sevišķi liela uzmanība, darbiniekiem ir jānodrošina tāda darba vide, lai viņi droši un kvalitatīvi veiktu savus darba pienākumus. Šādu vidi var radīt ievērojot darbinieku vajadzības. Mūsdienās darba ņēmēju vajadzības ir mainījušās, viņiem ir svarīgi, lai darba vietā pret viņiem izturas ar cieņu, lai būtu izaugsmes iespējas un iespēja izpaust savu “Es”. Darbinieks vēlas, lai savā darba vietā vadītājs novērtē viņa prasmes, zināšanas, vēlmi mācīties un pilnveidot savus rezultātus pienākumu izpildē.
AAS B ieņem otro vietu Latvijas apdrošināšanas tirgū. Klientu uzticību kompānija ir ieguvusi ar drošības sajūtu, rūpēm par klientu, darbinieku atsaucību un ilggadējām tradīcijām. AAS B viens no nozīmīgiem panākumu avotiem ir tās darbinieki, kas kvalificēti konsultē klientus, izvērtējot un piedāvājot atbilstošākos apdrošināšanas veidus. Apdrošināšanas speciālisti parasti ir tie, kas pirmie veido klientu attieksmi pret kompāniju. Tikai lojāls, neizdedzis un apmierināts darbinieks spēs veidot kompānijai pozitīvu sadarbību ar klientu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1134633
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register