Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:414438
 
Evaluation:
Published: 13.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  KULTŪRAS PASĀKUMI UN TO ORGANIZĒŠANA    8
1.1.  Pasākumu būtība un to veidi    8
1.2.  Pasākumu organizēšanas posmi    9
1.3.  Atklāšanas pasākuma būtība    10
2.  NAKTS KLUBA „I-GRAFF” RAKSTUROJUMS    13
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    13
2.2.  Organizācijas iekšējā vide    14
2.2.1.  Nakts klubs un tā uzdevumi    14
2.2.2.  Mērķauditorija    15
2.2.3.  Produkti un pakalpojumi    17
2.2.4.  Struktūra, vadība un personāls    18
2.3  Organizācijas ārējā vide    20
2.3.1.  Konkurenti un sadarbības partneri    20
2.3.2.  Ārējā komunikācija    22
2.3.3.  Cenu politika    23
2.4.  Organizācijas SVID analīze    24
3.  ATKLĀŠANAS PASĀKUMA PROJEKTA RAKSTUROJUMS    26
3.1.  Projekta mērķis, ideja un tās raksturojums    26
3.2.  Pasākuma norise    27
3.2.  Projekta komandas raksturojums    28
3.3.  Plānotās aktivitātes un īstenošanas plāns    30
3.4.  Projekta budžets un finansējuma avoti    33
3.5.  Projekta uzraudzības sistēma    34
  SECINĀJUMI    35
  PRIEKŠLIKUMI    36
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    37
  GRAFISKĀ DAĻA    39
Extract

SECINĀJUMI
1. Pasākumi tiek rīkoti, lai parādītu jaunu produktu/pakalpojumu, iepazīstinātu ar uzņēmumu, atzīmētu svarīgu notikumu.
2. Pirms sākt pasākuma organizēšanu, ir jārod atbildes uz pamatjautājumiem - kas, kad, kam, cik, kur, kā, un ko, lai varētu sastādīt plānu.
3. Ir trīs atklāšanas pasākumu veidi, tādēļ katrs klients var izvēlēties sev tīkamāko variantu, kas būtu atbilstošs uzņēmuma specifikai.
4. Pasākuma organizēšana jāsāk ar plāna sastādīšanu, tas dod iespēju pienācīgi sagatavoties un noorganizēt pasākumu.
5. SIA „I-Graff” būs jauns uzņēmums, kas piedāvās izklaides pasākumus, tādejādi radot jaunu atpūtas vietu iedzīvotajiem un tūristiem.
6. Kompānijā strādās neliels darbinieku skaits, tāpēc veiksmīgai projektu realizēšanai tiks piesaistīti speciālisti no citiem uzņēmumiem un brīvprātīgie.
7. Nakts klubs savu darbību orientēs uz noteikta vecuma mērķauditoriju, tādejādi mazinot risku nepilngadīgo personu alkohola lietošanā un noteiktas mērķauditorijas apmeklētību.
8. SIA „I-Graff” būs nakts klubs, kas darbosies izklaides industrijā, tādēļ kompānijai būs liels skaits konkurentu.
9. Firma sadarbosies ar citām organizācijām, institūcijām un iestādēm, kas savukārt palīdzēs iegūt atpazīstamību un darīs zināmu par organizācijas darbību plašākam cilvēku lokam.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1380992
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register