1. Secinājumi Intelekts ir garīgās spējas , bet intelektuālās spējas nodrošina iespēju ātri un efektīvi apstrādāt informāciju, tādējādi pielāgoties jaunām situācijām.
2. Pieaugušajam svarīgi radīt apstākļus, lai bērns var pilnveidot savas intelektuālās spējas, kas palīdz un ir noderīgas jebkurā dzīves situācijā. Pieaugušais, izmantojot dažādus interesantus paņēmienus, var veicināt bērnu motivāciju mācīties un pilnveidojot savas intelektuālās spējas.
3. Tā kā muzikālās spējas nav iedzimtas, pieaugušajam cilvēkam jārada tādi apstākļi, kuros bērnam radītos emocionālā atsaucība uz muzikālajām darbībām.
4. Muzikālajā darbībā svarīgs faktors ir radošums, jo katra radošā darbība veicina ne tikai muzikālās spējas, bet arī intelektuālo darbību.
5. Katrs bērns ir individuāls, tāpat kā viņa spējas. Lai pieaugušais tās pilnveidotu, svarīgi ir iepazīties ar bērnu vecumposmu īpatnībām kopumā un katra bērnu, lai konstatētu viņa domāšanas un muzikālās attīstības kvalitātes.
6. Pedagogu un vecāku uzdevums ir piedāvāt bērniem dažādas muzikālās aktivitātes, caur kurām var radoši izpausties, pētīt, secināt, analizēt, šādas darbības attīsta intelektuālās spējas.
7. Pedagogu, vecāku viedoklis, kā arī novērojumi pierāda, ka muzikālās aktivitātes ir efektīvs līdzeklis bērnu intelektuālajā attīstībā.
8. Vecākiem ir ļoti svarīgi, lai viņu bērns nodarbojas ar muzikālajām aktivitātēm, tāpēc, ka tās paplašina viņu redzesloku un attīsta fiziski, intelektuāli un muzikāli.
9. Praktiskajā daļā ir pierādīts, ka aktivitāte ir svarīgs komponents bērna attīstībai. Muzikāli aktīvā darbībā bērns ne tikai piepilda sevi emocionāli, bet attīstās arī intelektuāli, kā rezultātā apstiprinās darba ievadā izvirzītā hipotēze.
…