Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Bērna muzikālās un intelektuālās attīstības veicināšanas iespējas pirmsskolas pedagoģiskajā procesā

     

    Term Papers43 Pedagogy

14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:753424
 
Evaluation:
Published: 03.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Аннотация    3
  Ievads    5
1.  Intelektuālo spēju raksturojums    7
1.1.  Intelektuālo spēju skaidrojums    7
2.  Bērna muzikālā attīstība    14
2.1.  Muzikālo spēju raksturojums    14
2.2.  Muzikālo spēju veidošanās    15
2.3.  Muzikālo spēju attīstīšanas saturs    17
3.  Bērna muzikālās darbības un intelektuālās attīstības saikne    20
3.1.  Muzikālo aktivitāšu raksturojumi    20
3.2.  Muzikālās un intelektuālās darbības īpatnības vecākajā pirmsskolas vecumposmā    21
3.3.  Muzikālo un intelektuālo spēju veicināšanas iespējas    24
4.  Bērna muzikālās un intelektuālās attīstības veicināšanas iespēju praktiskā izpēte    27
4.1.  Vecāku anketēšanas rezultātu analīze    27
4.2.  Skolotāju anketēšanas rezultātu analīze    31
4.3.  Bērna muzikālās un intelektuālās darbības rotaļā vērojumu un sarunu analīze    34
  Secinājumi    40
  Izmantotā literatūra    41
Extract

1. Secinājumi Intelekts ir garīgās spējas , bet intelektuālās spējas nodrošina iespēju ātri un efektīvi apstrādāt informāciju, tādējādi pielāgoties jaunām situācijām.
2. Pieaugušajam svarīgi radīt apstākļus, lai bērns var pilnveidot savas intelektuālās spējas, kas palīdz un ir noderīgas jebkurā dzīves situācijā. Pieaugušais, izmantojot dažādus interesantus paņēmienus, var veicināt bērnu motivāciju mācīties un pilnveidojot savas intelektuālās spējas.
3. Tā kā muzikālās spējas nav iedzimtas, pieaugušajam cilvēkam jārada tādi apstākļi, kuros bērnam radītos emocionālā atsaucība uz muzikālajām darbībām.
4. Muzikālajā darbībā svarīgs faktors ir radošums, jo katra radošā darbība veicina ne tikai muzikālās spējas, bet arī intelektuālo darbību.
5. Katrs bērns ir individuāls, tāpat kā viņa spējas. Lai pieaugušais tās pilnveidotu, svarīgi ir iepazīties ar bērnu vecumposmu īpatnībām kopumā un katra bērnu, lai konstatētu viņa domāšanas un muzikālās attīstības kvalitātes.
6. Pedagogu un vecāku uzdevums ir piedāvāt bērniem dažādas muzikālās aktivitātes, caur kurām var radoši izpausties, pētīt, secināt, analizēt, šādas darbības attīsta intelektuālās spējas.
7. Pedagogu, vecāku viedoklis, kā arī novērojumi pierāda, ka muzikālās aktivitātes ir efektīvs līdzeklis bērnu intelektuālajā attīstībā.
8. Vecākiem ir ļoti svarīgi, lai viņu bērns nodarbojas ar muzikālajām aktivitātēm, tāpēc, ka tās paplašina viņu redzesloku un attīsta fiziski, intelektuāli un muzikāli.
9. Praktiskajā daļā ir pierādīts, ka aktivitāte ir svarīgs komponents bērna attīstībai. Muzikāli aktīvā darbībā bērns ne tikai piepilda sevi emocionāli, bet attīstās arī intelektuāli, kā rezultātā apstiprinās darba ievadā izvirzītā hipotēze.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −28,40 €
Work pack Nr. 1337195
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register