Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Bērna patstāvība kā darbības motivācijas priekšnosacījums pirmsskolas vecumā

    TOP 100

    Term Papers59 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:825491
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 51 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Patstāvības veidošana latviešu audzināšanas modelī    7
1.1.  Patstāvība un motivētība    7
1.2.  Patstāvības veidošanās un būtība    9
1.3.  Motivējošas mācību vides nozīme patstāvības veicināšanā    14
1.4.  Patstāvības audzināšana latviešu bērnu literatūrā    17
1.5.  Iekšējās un ārējās motivācijas veidošanās    24
2.  Bērna patstāvības kā darbības motivācijas priekšnosacījums pirmsskolas vecumā izpēte    29
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    29
2.2.  Grupas raksturojums pētījuma sākumā    31
2.3.  Intervija par bērnu patstāvības veidošanos un tās ietekmi uz motivācijas rašanos bērniem jaunākajā pirmsskolas vecumā    37
2.4.  Pētījuma norises apraksts    39
2.5.  Rezultātu apstrāde un analīze    44
  Secinājumi    46
  Priekšlikumi pedagoģiskajā darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem    48
  Izmantotā literatūra    50
  Pielikums    53
Extract

Secinājumi
1. Patstāvība ir jebkura cilvēka personības īpašība, kas var būt izteiktāka vai mazāk izteikta. Pēc savas būtības cilvēks jau vēsturiski ir patstāvīgs savās darbībās. Ļaujot sajust paša varēšanu normas robežās, atkarībā no vecumposma un individuālajām spējām, bērns drīzāk sajutīsies komfortabli un izrādīs iniciatīvu turpmākai darbībai.
2. Lielāku iekšējo motivāciju var radīt, bērnam neuzspiežot savu viedokli, bet gan ļaujot izpaust savu radošumu, prasmi patstāvīgi strādāt un gūstot gandarījumu par paša paveikto. Visefektīvākā motivācija ir iekšēja. To iespējams panākt veidojot mērķtiecīgas iestrādes, attīstot bērna patstāvīgu darbību.
3. Liela daļa sabiedrības, kas ir tiešā saskarsmē ar bērniem, uzskata, ka bērna patstāvība ir jāveicina, ka bērnam jāļauj darboties kādu laiku arī neatkarīgi no pieaugušā uzraudzības. Jo tieši savu rotaļu, spēļu organizēšana, kaut uz 5 minūtēm, attīsta patstāvību.
4. Pedagoģiskie uzdevumi jāorganizē tā, lai tie atbilst bērna vecuma īpatnībām un individuālajām spējām un prasmēm. Lai to izpildītu, pedagogam jāņem vērā sensitīvie periodi, temperaments, regīonālās un mūsdienu aktualitātes.
5. Liela nozīme patstāvības veicināšanā ir jēgpilnu uzdevumu izpilde. Pirmsskolas vecumā svarīgas robežas, kas jāievēro, tomēr tās nedrīkst apspiest radošumu. Bērnam vieglāk patstāvīgi darboties, ja viņš zina konkrētus noteikumus un tad pats var to ietvaros strādāt un darboties.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −13,48 €
Work pack Nr. 1357205
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register