Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:512058
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Grāmatu grafikas un ilustrāciju vēsturiskie aspekti    7
1.1.  Latviešu bērnu grāmatu grafika    9
1.2.  Bērnu grāmatu grafika ārpus Latvijas robežām    13
2.  Ilustrāciju nozīme bērnu grāmatās    15
3.  Ietekumi māksliniekiem veidojot un vecākiem pērkot grāmatu bērniem    19
3.1.  Kā ieinteresēt bērnu grāmatu lasīšanā    25
4.  Pētnieciskā daļa    28
4.1.  Grāmatu analīze    29
4.2  Intervijas ar māksliniecēm Gundegu Muzikanti, Indru Sproģi un Ilzi Dambi    39
  Secinājumi    57
5.  Radošā darba apraksts    59
5.1.  Bērnu grāmatas izveides ideju stadija    60
5.2.  Teksta rediģēšana    61
5.3.  Grāmatas ilustrāciju skiču stadija    62
5.4.  Grāmatas ilustrāciju izveide    66
5.5.  Darba lapu izveide    68
5.6.  Grāmatas vāka izveide    70
5.7.  Planšetu izveide    72
5.8.  Grāmatas izdošanas ekonomiskie aprēķini    74
1.pielikums.  Bērnu zīmētās ilustrācijas    77
2.pielikums.  Atsevišķu tēlu skices    84
3.pielikums.  Ilustrāciju skices    89
4.pielikums.  Grāmatas ilustrācijas    100
5.pielikums.  Grāmatas vāka variācijas    102
6.pielikums.  Izanalizēto grāmatu saraksts    108
7.pielikums.  Intervijas jautājumi    128
8.pielikums.  Planšetes    129
Extract

Secinājumi
Meklējot atbildes uz pētījuma jautājumu, kādas ir būtiskākās tendences un kā attīstījusies bērnu spēļu grāmatu ilustrāciju grafika laika posmā no 1990. gada līdz mūsdienām, tika izdarīti šādi secinājumi:
1. Uzdevumu grāmatās, kas paredzētas pirmskolas vecuma bērniem, pārsvarā ir melnbaltas ilustrācijas un lieli burti;
2. Galvenie izmantotie tēli ilustrācijās ir dzīvnieki, cilvēki, priekšmeti un tiek izmantotas sadzīviskas tēmas, kas bērniem viegli saprotamas;
3. Laika posmā no 1990. gada līdz mūsdienām mainījusies ir izdoto grāmatu kvalitāte;
4. Ilustrācijas kļuvušas krāsainākas, spilgtākas;
5. Ja agrāk visas ilustrācijas tika zīmētas ar roku, tad tagad ir iespēja izmantot datorus un ilustrācijas veidot tikai ar datora palīdzību;
6. Sakarā ar grāmatu izdošanas kvalitātes uzlabošanos, māksliniekiem ir iespēja veidot komplicētākas ilustrācijas un grāmatu dizainu;
7. Mūsdienās grāmatām ir iespēja pievienot klāt vizuālo un audiālo materiālu, piemēram, uzlīmes, mūzikas diskus, grāmatas ar skaņu efektiem u.t.t.;
8. Neeksistē „ideālā” grāmata bērniem – kas patiks vienam nepatiks otram;
9. Ilustrētāja un maketētāja darbs agrāk bija nodalīts, ilustratoram nebija iespējas pašam izvēlēties kur un kādā fontā novietot tekstu. Šobrīd ir attīstījusies laba sadarbība starp ilustratoru/mākslinieku un maketētāju, kas nāk par labu grāmatas dizainam.
10. Mākslinieces Gundega Muzikante, Indra Sproģe un Ilze Dambe apgalvo, ka jaunās mūsdienu tehnoloģijas ir uzlabojušas bērnu grāmatu vizuālo noformējumu: var tikt mainīts burtu šrifts, tiek izmantotas košākas krāsas, kvalitatīvāks grāmatu izejmateriāls (kartons, plastika, papīrs u.c.);
11. Lai arī mūsdienās tehnoloģijas – datori, telefoni, planšete ieņem stabilu vietu bērnu interešu jomā, tomēr grāmatas vieta bērna audzināšanā, izglītošanā un attīstībā ir saglabājusies un saglabāsies arī turpmāk.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1355628
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register