Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Bilingvālā izglītība latviešu valodas apguves veicināšanai 5-6 gadīgiem bērniem

     

    Term Papers54 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:848978
 
Evaluation:
Published: 18.12.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 50 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Bilingvālā izglītība    7
1.1.  Bilingvālās izglītības jēdziens un izglītības modeļi    7
1.3.  Bilingvālā izglītība pirmsskolā    18
2.  Vecuma raksturojums un otrās valodas apguves īpatnības    23
2.1.  5. – 6. gadīgu bērnu vecuma raksturojums    23
2.2.  Otrās valodas apguves pieejas 5- 6 gadīgiem bērniem    27
3.  Latviešu valodas apguves izpēte izmantojot bilingvālās izglītības modeli pirmsskolā    33
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    33
3.2.  Pētāmas grupas raksturojums    34
3.3.  Izmēģinājuma darbība ar bērniem    37
3.4.  Izmēģinājumā darbības analīze    46
  Secinājumi    50
  Literatūras saraksts    52
Extract

Secinājumi
1. Bilingvisma definīciju ir ļoti daudz, bet apkopojot kvalifikācijas darbā izmantotās
teorijas, autore secina, ka bilingvisms tā ir divu valodu lietošana ikdienas sazinā, valodu zināš anas līmenis var būt da žāds. Valodu zināš ana p aver ind īvīdam plašā kas iespējas saziņai.
2. Bilingvālā izglītī ba nodro šina divu valodu lietošanu mācību procesā, bet pakāpeniski otrā valoda no m ācību priekšmeta pārvērš as par m ācību līdzekli. Bilingvālās izglītī bas m ērķis ir indivīds, kurš brīvi, vienādi augstā līmenī pā rvalda diva s valodas. Past āv daudz bilingvālās izglītī bas modeļu, katra valsts izvē las sev piem ērotāko modeli. Latvijā bilingvālās izglītī bas modelis tiek veiksm ī gi ī stenots un audz ēkņu dzimtā valoda netiek aizmirsta.
3. Vadot nodarbības bilingvāli ir svarīgi pielie tot jaunas mācību metodes, kuras palīdz
bērniem apgūt latviešu valodu. Jauno metožu pielietošana ieinteresē bērnus, bērniem paplašinās vārdu krājums, vērojamas pozitī vas tendences otr ās valodas komunikatīvo iemaņu attīstībā. CL IL pieeja palīdz īstenot gan bilingvālās izglītī bas mērķus, gan dot indivīdam zin āš anas un iemaņas.
4. Pirmsskolā bilingvālās izglītības modelis tiek īstenots ievērojot bērnu iepriekšējas
zināšanas, latviešu valodas apguves prasmi un b ē rna att īstī bas pakāpi. 5 un 6 gadu vecumā otrajā valodā galvenokārt tiek attīstītas klausīšanas un runāšanas prasmes. Mācību saturam jābūtaktuālam, saistošam, bērnam jābūt iespējai pielietot zināšanas reālajā dzīvē.
5. Otrās valodas apguvei jānotiek brīvā un nepiespiestā gaisotnē. Jārada bērniem iespēja
lietot otro valodu ņemot v ērā bērna iepriekšē jo valodas zināšanas līmeni. …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1375425
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register