Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:550363
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.03.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Reklāma    8
1.1.  Reklāmas kampaņas    10
1.2.  Reklāmas iedalījums pēc medija    13
1.3.  Televīzijas reklāmas    15
2.  Sociālais Mārketings    16
2.1.  Sociālā mārketinga ietekme uz sabiedrību un uzvedības maiņa    18
2.2.  Šoka un baiļu paņēmiens reklāmā    20
3.  Semiotika    22
3.1.  Denotācija un konotācija    24
3.2.  Metafora    25
3.3.  Zīmes reklāmā    26
3.3.1.  Simboli    27
3.3.2.  Ikonas    28
3.3.3.  Kodi    29
3.4.  Semiotika reklāmā    30
4.  Semiotiskā analīze    32
5.  Kvalitatīvā kontentanalīze    34
  Empīriskā daļa    37
6.1.  Reklāmas klipu semiotiskās analīzes rezultāti    37
6.2.  Reklāmas klipu kontentanalīze    47
  Rezultāti    52
  Secinājumi    52
  Izmantotie informācijas avoti    56
  Izmantotā literatūra:    56
  Izmantotie avoti:    58
  Pielikumi    62
Extract

REZULTĀTI UN SECINĀJUMI
Kopumā ar kontentanalīzes un semiotiskās analīzes palīdzību tika analizētas 51 sociālās reklāmas klipi, kuri 10 gadu laika periodā sastādīja 24 reklāmas kampaņas, tādā veidā daudzi no šo reklāmu vēstījumiem un izmantotajiem elementiem atkārojās vienas un tās pašas kampaņas ietvaros.
Veicot CSDD sociālo reklāmas klipu semiotisko analīzi laika periodā no 2003.-2013. gadam, ir iespējams ievērot to, ka, analizējot šo 51 reklāmas klipu ar denotācijas un konotācijas palīdzību, pastiprināti tika izmantotas slēptas divu dimensiju nozīmes, kuras skatītājam nepiedāvāja vienkārši uzreiz saprast reklāmas vēstījumu, bet gan lika pašam skatītājam interpretēt redzamās zīmes un simbolus, izmantojot dažādus palīg rīkus.
Apkopojot kontentanalīze iegūtos datus ir iespējams saskatīt to, ka viena no vispopulārākajām sociālajām problēmām ir bijusi tieši autovadītāju ieradums vadīt automašīnu alkohola reibuma stāvoklī, šī iemelsta dēļ arī tika izveidotas vairākas sociālās reklāmas, lai popularizētu šo problēmu un parādītu skatītājam to, kādi varētu būt, iesējams, pat letālie rezultāti, ja viņi sēdīsies alkohola reibumā pie stūres. Šādos gadījumos var saskatīt iezīmes, ka visvairāk šāda tipa reklāmās tika izmantoti biedējoši un šokējoši emocijas veicinoši paņēmieni un visvairāk tika izmantoti kā galvenie objekti tieši cilvēki, kuri vai nu jau ir cietuši, vai tiek parādīti šie cilvēki pirms avārijām, ar nojautu, ka tie varētu būt potenciālie cietušie, vai arī, lai spēcīgāk ietekmētu skatītāju, tika izmantoti līķi, kā galvenie vēstījuma objekti.
Otra ieizplatītākā sociālā problēma, kas tika apskatīta šajās reklāmās, bija citu satiksmes dalībnieku ievērošana, tātad Ceļu Satiksmes Drošības Direkcija vēlējās uzsvērt to, ka tieši autovadītājiem ir jāievēro citi ceļu satiksmes dalībnieki, kuri pārvietojas satiksmē ar izmēros mazākiem transportlīdzekļiem. Pētot šādu tēmu reklāmas, varēja ievērot to, ka lai piesaistītu skatītāju uzmanību reklāmai un tam, ka šī tiešām ir aktuāla problēma, tika pastiprināti izmantotas metaforas, kur pārnestā nozīmē tika parādītas, vai nu izmēru attiecības starp autovadītājiem un šiem citiem satiksmes dalībniekiem vai arī pārnestā nozīmē parādīja to, ka šo satiksmes dalībnieku transportlīdzekļi nav redzami, padarot grūtāk tos ievērot pilnībā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register