Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:813927
 
Evaluation:
Published: 12.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 42 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SĀKUMSKOLAS BĒRNU ATTĪSTĪBAS UN MĀCĪŠANĀS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Vecumposmu iedalījums pēc Ž.Piažē    5
1.2.  Otrās klases skolēnu raksturojums    6
1.3.  Bērna gatavība un adaptācija skolai    8
1.3.1.  Bērna gatavība skolai    8
1.3.2.  Bērna adaptācija skolai    9
1.4.  Mācīšanās process sākumskolā    10
1.4.1.  Mācību metodes    10
1.4.2.  Integrētā metode    11
1.4.3.  Rotaļu metode sportā un dabaszinībās    13
1.4.4.  Dabaszinību mācību priekšmeta satura apskats    14
1.5.  Dabaszinību tēmu integrēšana rotaļās 2.klasē    15
2.  DARBA UZDEVUMI, PĒTĪŠANAS METODES UN PĒTĪJUMA ORGANIZĒŠANA    17
2.1.  Darba uzdevumi    17
2.2.  Pētīšanas metodes    17
2.2.1.  Literatūras avotu izpēte un analīze    17
2.2.2.  Anketu aptauja    17
2.2.3.  Konstatējošais eksperiments    18
2.2.4.  Tests    18
2.2.5.  Matemātiskā statistika    18
2.3.  Pētījuma organizēšana    19
3.  DABASZINĪBU SATURA INTEGRĒŠANAS ROTAĻĀS PĒTĪJUMA REZULTĀTI    20
3.1.  Sporta skolotāju viedokļa izvērtējums par rotaļām ar integrētu dabaszinību saturu    20
3.2.  Rotaļu kopums ar dabaszinību satura integrēšanu sporta stundās 2.klasē    22
3.3.  Otrās klases skolēnu zināšanu dabaszinībās izvērtējums    27
3.3.1.  Otrās klases skolēnu zināšanu dabaszinībās izvērtējums pirms eksperimenta    27
3.3.2.  Otrās klases skolēnu zināšanu dabaszinībās izvērtējums pēc eksperimenta    30
3.3.3.  Āgenskalna un Cēsu pilsētas Pastariņa sākumskolas, 2.klašu skolēnu testa atbilžu izvērtējums pirms rotaļu aprobēšanas    32
3.3.4.  Āgenskalna un Cēsu pilsētas Pastariņa sākumskolas, 2.klašu skolēnu testa atbilžu izvērtējums pēc rotaļu aprobēšanas    36
3.3.5.  Otrās klases skolēnu zināšanu dabaszinībās salīdzinājums pirms un pēc eksperimenta    41
  SECINĀJUMI    43
  LITERATŪRAS SARAKSTS    44
  PIELIKUMI    46
  KOPSAVILKUMS    50
  SUMMARY    52
  ANOTĀCIJA    54
  ANNOTATION    55
  APLIECINĀJUMS    57
Extract

SECINĀJUMI
1. Sporta skolotāji sporta stundu mācību procesā pielieto dažādu mācību priekšmetu satura integrēšanu rotaļās, galvenokārt tās ir dabaszinības, kuras savās sporta stundās integrē visi sporta skolotāji (100%), matemātika (60%), mūzika (50%) un latviešu valoda (30%).
Sporta skolotāju viedoklis par dabaszinību satura integrēšanu rotaļās sporta stundās 2.klasē ir pozitīvs, 100% skolotāju to atbalsta, atzīstot, ka tas tomēr prasa ļoti daudz laika, zināšanu par aktuālo dabaszinību vielu 2.klasē un resursu. Atšķirīgs ir uzskats kādam no Cēsu sporta skolotājiem, kurš uzskata, ka skolēnam sporta stundā ir jārūda savs ķermenis un veselība ar fiziskiem vingrinājumiem un uzdevumiem, rotaļu metodi izmantojot minimāli. Daļa skolotāju uzskata, ka šādas rotaļas paaugstina interesi par sporta stundām, daļa, ka ir grūti piemērot dabaszinību saturu rotaļām, tas prasa papildus darbu brīvajā laikā un zināšanas.
Vērojot sporta stundas, esam novērojuši, ka integrējot dabaszinību saturu rotaļās, tiek spēlētas tikai visiem jau zināmās rotaļas, kurās netiek saskaņots sporta un dabaszinību saturs.
2. Izstrādājām rotaļu kopumu ar integrētu dabaszinību saturu (10 rotaļas ar variantiem) un aprobējām to sporta stundās 2.klasē.
Secinājām, ka bērniem patīk sporta stundas, kurās iekļautas rotaļas ar dabaszinību tēmām, šajās stundās viņi piedalījās ar prieku un aizrautību.
Piedāvāto rotaļu kopumu sporta skolotāji varētu izmantot savā darbā ar 2.klases skolēniem, lai skolēni pilnveidotu gan sportā nepieciešamās zināšanas un prasmes, gan vienlaicīgi apgūtu dabaszinību tēmas.
3. Mūsu izstrādātais un sporta stundās aprobētais rotaļu kopums paaugstināja skolēnu zināšanu līmeni, par to liecina rezultātu apkopošana pirms un pēc veiktā pētījuma. Pirms pētījuma Āgenskalna sākumskolā augstāko līmeni - apgūts ieguva 7% skolēnu, bet pēc - 63% skolēnu. Līdzīgi arī Cēsu pilsētas Pastariņa sākumskolā, kur pirms pētījuma augstāko līmeni testā ieguva 18%, bet pēc – 59% skolēnu. Āgenskalna sākumskolā ir novērojams lielāks zināšanu pieaugums.
Hipotēze ir apstiprinājusies - Sporta stundās, integrējot rotaļās dabaszinības, skolēni vienlaicīgi pilnveido sportā nepieciešamās zināšanas un prasmes, un sekmīgi apgūst dabaszinību tēmas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,70 €
Work pack Nr. 1355409
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register