Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:510942
 
Evaluation:
Published: 08.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 41 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Efektīvas organizācijas raksturlielumi    9
1.1.  Efektivitātes jēdziens un mērīšanas iespējas    9
1.2.  Vadītāja loma ceļā uz efektīvu organizāciju    18
1.3.  Darbinieku iesaistīšana efektivitātes paaugstināšanā, darba ražīgums    23
2.  ”Pasēdnīca” darbinieku darba efektivitātes izpēte    31
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    31
2.2.  „Pasēdnīca” personāla raksturojums    40
2.3.  Interviju datu analīze    53
2.4.  Anketēšanas datu analīze    55
3.  „Pasēdnīca” darbinieku darba efektivitātes paaugstināšanas plāns    68
  Secinājumi un priekšlikumi    72
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    74
  Pielikumi    77
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Motivēti darbinieki ir garants labam darba sniegumam, ieguldot darbinieku motivācijas paaugstināšanā, uzņemums var cerēt uz apgrozījuma pieaugumu. Izpētot uzņēmuma dokumentus, darba autore secina, uz šodienu motivācijas plāns nav izstrādāts.
2. Saskarsme ir sarežģīts process, kurā katra iesaistītā puse, piemēram, vadītājs ar darbinieku, klients ar personālu domā un rīkojas tikai viņam raksturīgi, atbilstīgi situācijas izpratnei. Aptaujāto darbinieku (25) vērtējums par pašreizējo komunikāciju darbinieks un vadītājs ir vērtējams negatīvi, jo lielākā daļa darbinieku (20) atzinuši, ka darbavietā nenotiek sapulces, kurās sniedz informāciju par plānotajām aktivitātēm, jaunumiem, darba kvalitāti.
3. Uzņēmumā nav vienotas nostājas par virzību uz kopēju mērķi, darbinieki (16) savas idejas realizē paši, bez vadītājas ziņas. Kā liecina anketēšanas rezultāti darbinieki netiek iesaistīti efektivitātes paaugstināšanā.
4. Kā intervijā atzina „Pasēdnīca” vadītāja, uzņēmumam nav apzinātas darbinieku vājās un stiprās puses. Nav veikta darbinieku darba procesu mērīšana, analīze, kontrole. Veicot kontroli ir iespējams novērst kļūdas jau sākuma stadijā.
5. Darbinieku efektivitātei šķērslis uz šodienu ir darbinieku apmācības trūkums, to intervijā atzina „Pasēdnīca” vadītāja.
6. Intervijā sniegtās atbildes apliecina, ka vadītājai trūkst zināšanas par efektivitātes metožu lietošanu, atzina „Pasēdnīca” vadītāja.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register