Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:360028
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Darbinieku darba motivācija un tās nozīme organizācijā    8
1.1.  Motivācijas jēdziens un teorijas    8
1.2.  Darbinieku motivāciju ietekmējošie faktori    15
1.3.  Darbinieku motivācijas sekmēšanas iespējas    18
2.  Darbinieku darba motivācijas un tās sekmēšanas iespēju izpēte uzņēmumā X    23
2.1.  Uzņēmuma „X” vispārīgs raksturojums    23
2.2.  Praktiskā pētījuma metodoloģija    25
2.3.  Pētījuma rezultāti, to analīze un interpretācija    28
  SECINĀJUMI    37
  PRIEKŠLIKUMI    39
  NOBEIGUMS    40
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    41
  PIELIKUMI    44
Extract

SECINĀJUMI
Izanalizējot uzņēmuma „X” darbinieku motivāciju un motivēšanas sistēmu atbilstoši kvalifikācijas darba tematam, var secināt, ka darba mērķis ir sasniegts un uzdevumi ir izpildīti. Nozīmīgākie secinājumi atbilstoši veiktajai analīzei ir:
1. Uzņēmuma vadībai jāizvēlās kādu no motivēšanas pieejām, ir nepieciešams pārzināt un izprast visas esošās motivēšanas teorijas, lai precīzi izvēlētos piemērotāko konkrētai situācijai un uzņēmumam;
2. Liela nozīme ir gan monetārajam, gan nemonetārajam atalgojumam. Katrs no šiem darba samaksas elementiem var motivēt darbiniekus uz labākiem darba rezultātiem.
3. Pētot motivācijas teorijas nostādnes tiek secināts, ka motivācija sākas ar darbinieku vajadzību un rīcības iemeslu noteikšanu, par ko bieži vien aizmirst personāla vadītāji.
4. Praktiskā pētijuma rezultātu analīze parādīja, ka monetārais atalgojums bieži būs pats galvenais motivators, bet nedrīkst aizmirst par nemonetāro motivēšanu;
5. Kā parādīja aptaujas rezultātu analīze, darbinieku motivācija uzņēmumā „X” ir vidējā līmenī ar uzņēmuma esošiem motivēšanas paņēmieniem – tādiem kā darba alga, darba grafiks, komunikācija starp amatpersonām un vadību, u.c..
6. Uzņēmuma „X” darba veidu un attiecošās samaksas sadalījums nav pārdomāts, pēc aptaujāto darbinieku atbildēm nav pietiekami godīgs.
7. Puse no uzņēmuma „X” darbiniekiem ir apmierināti ar esošo motivācijas sistēmu, kas nozīmē, ka uzņēmumā ‘’X’’ pastāv darbinieku motivēšana, bet tā ir nepilnīga un tā ir jāpilnveido.
8. Kā galvenos faktorus, kas neapmierina darba vietā, darbinieki ir atzīmējuši uzņēmuma talantu attīstību, atalgojuma sistēmu un darba grafiku, kas nozīmē ka tie ir galvenie demotivātori; savukārt visvairāk apmierināti ar komunikāciju starp kolēģiem, uzņēmuma tehnisko aprīkojumu un darba apstākļiem.
9. Vairāk nekā puse respondentu kā visnozīmīgāko motivēšanas veidu apzīmē materiālo motivēšanu – prēmijas, bonusi un atalgojums, bet vismazāk nozīmīga ir neatkarība darba izpildē, kuru atzīmēja tikai daži uzņēmuma darbinieki.
10. Lielākā daļa darbinieku gan kā nozīmīgāko motivatoru, gan galveno produktivitāti ietekmēošo faktoru uzskata darba algu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register