Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Didaktiskās spēles kā mācību metodes izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās 1.klasē

     

    Term Papers70 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:920224
 
Evaluation:
Published: 22.11.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Sociālās zinības kā integrēts un skolēnu kompetenci veidojošs mācību priekšmets    9
1.1.  Sociālo zinību mērķis un uzdevumi    10
1.2.  Sociālo zinību mācību saturs un metožu izvēle    11
1.3.  Mācīšanās process sociālo zinību mācību stundās    13
1.4.  Sociālo zinību mācību materiāli    14
2.  1.klases skolēnu vecumposma raksturojums    16
3.  Spēle kā mācību metode    20
3.1.  Spēļu klasifikācija    21
3.2.  Intelektuāli radošo jeb didaktisko spēļu raksturojums    22
3.3.  Spēles organizācijas nosacījumi    24
4.  Praktiskais pētījums par didaktisko spēļu izmantošanas iespējām sociālo zinību stundās 1. klasē    28
4.1.  Pētījuma plāns un metodika    29
4.2.  Iegūto datu apstrāde un analīze    31
4.3.  Didaktisko spēļu mērķu sasniegšanas novērotie nosacījumi un ieteikumi    45
  Nobeigums    48
  Izmantotā literatūra un avoti    51
  Pielikumi    53
Extract

Nobeigums
Diplomdarba ietvaros tika plānots analizēt teorētisko literatūru un dokumentus, lai rastu informāciju par sociālajām zinībām kā mācību priekšmetu, par 1. klases vecumposmu un spēli kā mācību metodi, īpaši izceļot intelektuāli radošo jeb didaktisko spēļu analīzi. Pēc literatūras analīzes tika atrastas un pielāgotas četras didaktiskās spēles, izmēģinātas tās divās 1. klasēs Rīgas X skolā un vēlāk analizētas. Pamatojoties uz novērojumiem spēļu vadīšanas laikā, tika izstrādāti ieteikumi spēļu organizešanai.
Analizējot literatūru tiek secināts, ka:
Sociālo zinību mācību stundas paredz aktīvu mācīšanos, problēmorientētu mācīšanos un praktisku mācīšanos, lai tās būtu izdevušās un veiksmīgas. (Avotiņa, Ose, u.c. 2003)
Sociālo zinību mācību priekšmeta ietveros skolēnam tiek dota iespēja izprast sevi, savu saistību ar ģimeni, tautu, kopienu, saprast atbildību par savu lēmumu un darbību, izprast rīcības sekas. (Avotiņa, Ose, u.c., 2003)
Mūsdienās mācību satura apguvē skolotājam vairs nav “diktatora” loma, bet gan palīga, atbalsta, koordinētāja loma.
1. klases vecumposms paredz skolēnu aktīvu darbošanos, vēlmi izzināt, kustēties. (Svence, 1999)
7-8 gadu vecumā bērniem funkcionē loģiski reālā domāšana, tas ir viņiem ir nepieciešama situāciju un lietu sasaiste ar reālo dzīvi, ikdienu. (Avotiņa, Ose, u.c. 2003)
Lai bērna vajadzība pēc aktivitātēm būtu apmierināta, skolotājam nepieciešams izvēlēties mācību metodes, kur ir iespējama praktiska un aktīva darbošanās. (Krastiņa, Pipere, 2004)…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,48 €
Work pack Nr. 1388851
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register