Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:187497
 
Evaluation:
Published: 22.06.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  LITERATŪRAS PĀRSKATS    7
1.1.  Eiropas Komisijas stratēģija “No lauka līdz galdam”    7
1.2.  Lauksaimniecības situācija Vidzemē    8
1.3.  Lauksaimniecības procesu atspoguļojums medijos    9
1.4.  Mediju izmantošana lauksaimniecības attīstībai    12
1.5.  Labākie komunikācijas kanāli lauksaimniekiem    16
1.5.1.  Neprofesionāla mediju darbība lauksaimniecības ziņu veidošanā    18
1.6.  Mediju palīdzība lauksaimniekiem nākotnē    20
2.  METODE    23
3.  REZULTĀTI UN DISKUSIJA    24
  SECINĀJUMI    35
  NOBEIGUMS    36
  PIELIKUMI    37
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    46
Extract

SECINĀJUMI
1. Vidzemes graudkopjiem ir svarīgi, lai Eiropas Komisijas stratēģija “No lauka līdz galdam” neradītu saimniekošanas efektivitātes zudumu un neradītu graudu kvalitātes kritumu.
2. Respondenti atzīst, ka mazāk uztraucas par Eiropas Komisijas stratēģijas “No lauka līdz galdam” ietekmi uz savu saimniecību, bet uztraucas par ietekmi uz citu graudkopju saimniecībām. Graudkopji atklāj, ka ierobežojumiem ir gatavi pielāgoties.
3. Gandrīz puse no aptaujātajiem konvencionālo saimniecību graudkopjiem atklāja, ka, stratēģijas ietekmē, ir gatavi pāriet uz bioloģisko lauksaimniekošanu.
4. Vispopulārākie mediju veidi Vidzemes graudkopju starpā ir sociālie mediji un televīzija.
5. Pētījuma dalībniekiem mediju loma viņu darbā nav svarīga, bet mediji ir vajadzīgi, lai tiktu informēti par lietām, kas nav saistītas ar lauksaimniecību.
6. Vidzemes graudkopji informācijas iegūšanai par lauksaimniecību izvēlas lauksaimniecības organizācijas un konsultācijas ar citiem graudkopjiem.
7. Respondenti uzskata, ka medijos ir pārāk maz ziņu, kas saistītas ar lauksaimniecību, un uzskata, ka žurnālistu darbam un attieksmei ir liela nozīme tam, kā medijos tiek pasniegtas ziņas par lauksaimniecības procesiem.
8. Vidzemes graudkopji vēlas, lai mediji vairāk pievērš uzmanību un ir ziņu nesēji, saistībā ar lauksaimnieku un vides aizsargātāju debatēm par Eiropas Komisijas stratēģiju “No lauka līdz galdam”.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −25,98 €
Work pack Nr. 1386710
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register