Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Eiropas kopienas preču zīmes atzīšana par spēkā neesošu. Agrākas komerctiesības un negodprātīgs nolūks

     

    Term Papers50 Law

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:150140
 
Evaluation:
Published: 05.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  EK preču zīmes atzīšana par spēkā neesošu    5
1.1.  Eiropas Kopienas preču zīmes atzīšanas par spēkā neesošu būtība un pamati    7
  A. Būtība    7
  B. Pamati    7
1.2.  Eiropas Kopienas preču zīmes atzīšanas par spēkā neesošu lietu izskatīšana    10
  A. Pieteikuma par preču zīmes atzīšanu par spēkā neesošu izskatīšana administratīvā kārtā    10
  B. Preču zīmes atzīšana par spēkā neesošu Eiropas Kopienas preču zīmju lietās kompetentās nacionālās tiesās    14
2.  Agrākas komerctiesības un negodprātīgs nolūks    18
2.1.  Agrākas komerctiesības    18
  A. Jēdziens un saturs    18
  B. Veidi    22
  C. Nacionālā likumdošana un precedenta tiesības    28
2.2.  Negodprātīgs nolūks    38
  A. Jēdziens    38
  B. Precedenta tiesības    43
  Annotation (ENG)    52
  Izmantotie avoti    54
Extract

1. EK preču zīmes atzīšana par spēkā neesošu
Apskatot preču zīmi vispārīgi, tā jāvērtē kontekstā ar Intelektuālā
īpašuma tiesībām. Intelektuālā īpašuma tiesības ir tāds tiesību
institūts, kas regulē cilvēka garīgās piepūles rezultātā radušos
nemateriālās vērtības. Vēsturiski Intelektuālā īpašuma tiesības iedala
divās objektu grupās – autortiesību objekti – literārie, mākslas,
zinātniskie u.c. darbi, kā arī rūpnieciskā īpašuma objekti – izgudrojumi,
dizainparaugi, firmas nosaukumi, komercapzīmējumi. Preču zīmes ir
pieskaitāmas pie pēdējiem. Jāpiebilst, ka kaut arī savā darbā izmantoju
apzīmējumu „Preču zīme”, šī darba kontekstā ir domāta „Preču un
pakalpojumu zīme”. Preču zīmes definīcijā ir teikts: Preču zīme ir
jebkurš apzīmējums (burti vārdi, cipari, attēls, zīmējums, grafisks
simbols, krāsu salikums, kā arī preces vai tā iesaiņojuma forma, minēto
elementu kombinācijas un tamlīdzīgi grafiski attēlojami apzīmējumi),
kuru lieto, lai kāda uzņēmuma preces vai pakalpojumus atšķirtu no citu
uzņēmumu precēm vai pakalpojumiem1.
Šobrīd tiek pielietotas trīs preču zīmju reģistrācijas sistēmas:
Starptautiskā, Nacionālā un Eiropas Kopienas. Nacionālā preču zīmju
reģistrācijas sistēma ļauj personai aizsargāt savu preču zīmi konkrētā
valstī. Saskaņā ar tiesību uz preču zīmi teritoriālo principu preču zīmei
piešķirtā aizsardzība attiecas tikai uz valsti, kurā tā ir reģistrēta. Citās
valstīs šī vai tai ļoti līdzīga zīme nebauda tiesisko aizsardzību un var
tikt brīvi izmantota. Lai izvairītos no nepieciešamības iesniegt preču
zīmju reģistrācijas pieteikumus katrā nacionālajā vai reģionālajā preču
zīmju reģistrācijas iestādē, Pasaules Intelektuālā Īpašuma Organizācija
(World Intellectual Property Organisation – WIPO (http://www.wipo.int/)
izpilda starptautiskās preču zīmju reģistrācijas sistēmas
administratīvās funkcijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −28,40 €
Work pack Nr. 1147066
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register