Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:897777
 
Evaluation:
Published: 22.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
  Saīsinājumu un terminu saraksts    6
1.  Konteinerpārvadājumu attīstības vēsture    7
2.  Konteineru parvadajumu tehnologijas – 45 pēdu konteineru potenciāls    8
3.  Konteinerkuģu tipi, to būves un flotes attīstības tendences    10
4.  Lielākās okeāna līnijas, to virzieni konteinerpārvadājumos    15
5.  Pasaules noslogotākie konteineru pārvadājumu virzieni    25
6.  Fīderflotes un to konteinerlīnijas    26
7.  Eiropas konteinerostu loma Eiropas ekonomikā    30
8.  Lielāko konteinerostu Eiropā attīstības faktori (vispārīga infomācija, vēsturiskie, ģeogrāfiskie, pārvaldes modelis, ekonomiskie, tehnoloģiskie uzlabojumi)    32
8.1.  Roterdama    32
8.2.  Hamburga    34
8.3.  Antverpene    37
8.4.  Brēmene    39
8.5.  Alhesirasa    41
8.6.  Valensija    43
8.7.  Felikstova    45
8.8.  Pireja    47
8.9.  Gioia Tauro    49
8.10.  Dīsburga    51
9.  Konteineru apgrozījuma pārskats lielākajās konteinerostās Eiropā (pa gadiem 95. 00. 05. 10. 13. 14.)    53
9.1.  Konteineru apgrozījuma pārskats lielākajās konteinerostās Eiropā    53
10.  Eiropas konteinerostu dinamika    56
11.  Baltijas valstu konteinerostas ar lielako apgrozījumu    57
12.  Baltijas konteinerostas un to attīstības tendences    58
13.  Secinājumi    59
14.  Priekšlikumi    60
  Bibliogrāfiskās norādes    61
Extract

1. Secinājumi
1) Eiropas lielāko konteineru ostu apgrozījums no 1995. līdz 2014. gadam vidēji ir pieaudzis par 353,6%.
2) Kravu pārvadājumu apjomi četrās lielākajās Eiropas konteineru ostās krasi samazinājās 2009.gadā, taču 2011.gadā tie iepriekšējos rādītājus pārsniedza.
3) Lielākās Eiropas konteineru ostas (2014) ir Roterdama – 12297 tūkst.TEU, Hamburga – 9728 tūkst.TEU, Antverpene – 8978 tūkst.TEU, tām ir 5% ikgadējs pieaugums. Šo ostu izaugsmi veicina labi attīstīta transporta infrastruktūra, moderns aprīkojums un dziļūdens piestātnes.
4) Eiropas konteineru ostas ar salīdzinoši mazāku apgrozījumu 1995. gadā (Pirejas 615 tūkst.TEU un Dīsburgas ostas 912 tūkst.TEU) 2014. gadā ir starp 10 lielākajām Eiropas konteineru ostām ar attiecīgi 3701 tūkst.TEU un 3456. tūkst.TEU.
5) Baltijas jūras reģionā vislielāko pieaugumu sasniedza Gdaņska (2013. gadā 248 tūkst.TEU, +26,8%) kļūstot par otro lielāko konteineru ostu Baltijas jūras reģionā (pirmā ir St.Pēterbuga ar 251 tūkst TEU).
6) Ostu pārvaldes modeļi Eiropas ostās ir dažādi, daļai no tām tas ir līdzīgs tam, kāds tas ir Latvijas ostām.

2. Priekšlikumi
1) Latvijas konteineru ostu attīstības stimulēšanai lielāku vērību pievērst transporta infrastruktūras attīstībai, piesaistot ES struktūrfondu līdzekļus.
2) Latvijas konteineru termināliem jaunu konteineru līniju atbalstam izmantot ES finansējumu no Marco Polo II programmas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register