Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Elektroniskās komercijas ieviešanas un attīstīšanas (mobi...-
Elektroniskās komercijas ieviešanas un attīstīšanas (mobilās komercijas ieviešanas) analīze
Evaluated!Term Papers58 Marketing, Advertising, Economics, Computers, Consumer Electronics
Nr. | Chapter | Page. |
Saturs | 2 | |
Saturs | 2 | |
Anotācija | 4 | |
Anotācija | 4 | |
Annotation | 5 | |
Annotation | 5 | |
Аннотация | 6 | |
Аннотация | 6 | |
Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts | 8 | |
Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts | 8 | |
Ievads | 10 | |
Ievads | 10 | |
Jaunā ekonomika | 12 | |
Jaunā ekonomika | 12 | |
Jēdziens | 12 | |
E-komercijas nākotnes tendences | 13 | |
Personalizācija | 13 | |
Lietojumu servisa piegādātājs | 14 | |
Informācijas sabiedrības perspektīvas | 14 | |
Tīklutopija | 15 | |
Kā uzsākt e-biznesu | 16 | |
Kā uzsākt e-biznesu | 16 | |
E-komercija vai tradicionālā uzņēmējdarbība | 18 | |
E-komercija vai tradicionālā uzņēmējdarbība? | 18 | |
E-komercijas situācija Latvijā | 27 | |
E-komercijas situācija Latvijā | 27 | |
Statistika un pētījumi | 27 | |
Patērētājs | 28 | |
Interneta veikalu analīze | 30 | |
Vispārīgā likumdošana | 32 | |
Elektroniskā veikala veidošana | 34 | |
Elektroniskā veikala veidošana | 34 | |
Biznesa modeļi | 35 | |
Abstrakts piemērs – Interneta veikals, e-grāmatu tirdzniecība | 37 | |
Vietnes koncepcija un saturs | 38 | |
Distances līgums | 41 | |
Norēķinu sistēma | 43 | |
Klientu datu bāze | 47 | |
Programmatūras izvēle | 47 | |
Reklāma | 52 | |
Nodokļi | 52 | |
E-komercijas vietnes izstrādes projekts | 52 | |
Abstrahētā Interneta veikala piemēra projekta plāns | 53 | |
7.tabula | 53 | |
Darbs | 53 | |
Abstraktā piemēra izpildes projekta tīkla grafiks | 56 | |
3.attēls | 57 | |
Abstraktā piemēra izpildes projekta tīkla grafika aprēķini | 58 | |
8.tabula | 58 | |
Kritiskajā ceļā ietilpstošie darbi | 60 | |
1. | Tīkla projektētājs, kurš piedalās trijās operācijās, no kurām visas ir kritiskās | 62 |
2. | Mārketinga viceprezidents, kurš pilda vienu kritisko operāciju un vairākas nekritiskās, kuras diemžēl nav iespējams sakārtot tā, lai darbus varētu izpildīt vienu aiz otra. Šo speciālistu nāksies pieaicināt ik pa laikam, kad nepieciešams | 62 |
3. | Izpildes pārvaldnieks, kurš pilda trīs kritiskās operācijas un divas nekritiskās. Arī šajā gadījumā nav iespējams darba grafiku izkārtot vienmērīgas nodarbinātības plūdumā, lai gan situācija ir daudz labāka, nekā mārketinga viceprezidenta gadījumā | 62 |
4. | Informācijas sistēmu pārvaldnieks veic vienu kritiskajā ceļā ietilpstošu operāciju un pārējās ir nekritiskas. Šajā gadījumā lieliski izdevies savietot darbalaiku tā, lai tas būtu nepārtraukts | 62 |
5. | Mārketinga komunikāciju speciālists arī veic vienu kritisku operāciju un kopā ar pārējām tās ir izdevies sakārto vienmērīgā nodarbinātībā | 62 |
6. | Visu pārējo darbinieku darba laikus izdevies saskaņot tā, ka tie visu savu veicamo operāciju darba laiku ir nepārtraukti vienmērīgi nodarbināti un neviena speciālista darba laiki nepārklājas (nav nepieciešams algot otru tādu pašu speciālistu) | 62 |
7. | Neviens no darbiniekiem, izņemot mārketinga komunikāciju speciālistu, nav aizņemts darbos laikā, kad paredzēta e-komercijas vietnes pārbaude un palaišana, un jāpiedalās visai darba komandai | 62 |
E-komercijas attīstīšana uzņēmumā | 63 | |
E-komercijas attīstīšana uzņēmumā | 63 | |
Mobilās jeb bezvadu komercijas ieviešanas analīze | 65 | |
Mobilās jeb bezvadu komercijas ieviešanas analīze | 65 | |
Jēdziens | 65 | |
Pielietojuma galvenais uzsvars fiksētu un mobilu ceļu gadījumā [14] | 65 | |
Lietojums | 65 | |
Bezvadu norēķini | 66 | |
Maksājumu sistēmas | 68 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 71 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 71 | |
Izmantotās literatūras avotu saraksts | 73 | |
Izmantotās literatūras avotu saraksts | 73 | |
Galvojums | 75 | |
Galvojums | 75 | |
Pielikumi | 76 | |
Pielikumi | 76 |
Mūsdienās nav iespējams noliegt jauno informācijas tehnoloģiju attīstības tempus un pakāpi, kas ietekmē teju vai ikkatru mūsu dzīves sfēru. Viena no nozīmīgākajām ietekmēm vērojama tieši uzņēmējdarbības sfērā. Tas saistīts gan ar tradicionālās uzņēmējdarbības veicināšanu, ieviešot e-komercijas tehnoloģiskos risinājumus, gan ar jauna veida uzņēmējdarbību, kas lielākoties vai pilnīgi balstīta uz šiem risinājumiem.
Globālās konkurences ietekmē uzņēmēji izvēlas dažādus ceļus, kā izdzīvot un turklāt arī nopelnīt. Arī e-komercija pelna šādu uzmanību, kā viens no iespējamajiem ceļiem. Tādējādi nepieciešams pētīt e-komercijas perspektīvas kā arī tās attīstīšanas - bezvadu komercijas (m-komercija, mobilā komercija) – iespējas.
Pašreiz pasaules ekonomikā ir vērojamas revolucionāras izmaiņas, kuru apzīmēšanai lieto terminus – Informācijas sabiedrība, Jaunā (digitālā, Interneta) ekonomika.
Jaunā ekonomika, atšķirībā no tradicionālās, balstās, nevis uz materiālām vērtībām, bet uz informāciju un zināšanām, kā galveno uzņēmuma aktīvu. [1]
Darba mērķis ir, uz abstrakta piemēra pamata, izvērtēt visus ar e-komercijas (konkrēti – Interneta veikala) ieviešanu saistītos aspektus, izpētīt jaunās e-biznesa tendences m-komercijas piedāvātās iespējas un izstrādāt priekšlikumus, kā radīt pievilcīgu vidi e-komercijai un kas jāievēro veidojot e-veikalu.
Darbā uzstādītie uzdevumi:
izpētīt patreizējo e-komercijas situāciju Latvijā;
analizēt e-komercijas priekšrocības un trūkumus attiecībā pret tradicionālo uzņēmējdarbību;
noskaidrot patreizējo e-komercijas situāciju Latvijā;
izanalizēt ar e-komercijas uzņēmuma (Interneta veikala) izveidi saistītos aspektus;
izstrādāt abstraktu piemēru – e-veikalu;
izvērtēt mobilās komercijas sniegtās iespējas Interneta veikala attīstībā.
Analīzes pamatā izmantota speciālās un ekonomiskās literatūras analīze, kas apvienota ar Interneta avotu analīzi. Izmantota abstrahēšana praktiska piemēra izpētei.
Darbā izmantota ekonomiski matemātiskā metode - tīkla grafika sastādīšana un analīze.
Analīzē izmantota speciālā ekonomiskā literatūra, valsts statistikas dati, nepublicētie materiāli no lekciju materiāliem, periodiskie izdevumi, Latvijas Republikas un citu valstu normatīvie akti kā arī Internets.
Darbā analizēta, nevis e-komercijas ieviešanas aspekti vispār, bet konkrēti Interneta veikala izveides aspekti konkrēti Latvijā. Šajā darbā nav ietverta niansēta tehnoloģiskā Interneta veikala un mobilās komercijas ieviešanas analīze, kā arī nav izstrādāts konkrēts biznesa plāns.…
Apskatīti visi ar e-komercijas ieviešanu saistītie aspekti: jēdzieni, finansiālie, likumiskie u.c. aspekti Latvijā. Praktiskajā daļā abstrakts piemērs – e-veikala veidošana. E-veikala izveides projekta tīkla grafiks. Apskatīts ļoti plašs literatūras klāsts. Darbs satur ļoti daudz e-komercijas teorijas informācijas. Analīze veikta no 2005. gada februāra līdz 2005. gada maijam.
-
Elektroniskā apmācība
Term Papers124 Computers, Consumer Electronics, Pedagogy, Social Work
- Elektroniskā komercija – tās attīstības iespējas Latvijā
-
Elektroniskās komercijas ieviešanas un attīstīšanas (mobilās komercijas ieviešanas) analīze
Term Papers58 Marketing, Advertising, Economics, Computers, Consumer Electronics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Latvijas banku norēķinu kartes. Analīze un perspektīvas
Term Papers for university73
Evaluated! -
Jauno tehnoloģiju ieviešanas ekonomiskais pamatojums zemnieku saimniecībā
Term Papers for university86
-
A/s "Rīgas Piena Kombināts" kvalitātes vadības sistēmas analīze un raksturojums
Term Papers for university62
-
Latvijas Republikas nodokļu sistēmas pilnveidošana
Term Papers for university67
-
Latvijas patērētāju iespējas iepirkties internetā
Term Papers for university84
Evaluated!