Term Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Elektroniskās un tradicionālās komercijas salīdzinājums-
Elektroniskās un tradicionālās komercijas salīdzinājums
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācijas | 4 | |
Ievads | 7 | |
1. nodaļa. | Elektroniskā komercija | 10 |
1.1. | Elektroniskās komercijas vēsture | 10 |
1.2. | Elektroniskās komercijas jēdziens un skaidrojums | 12 |
1.3. | Elektroniskās komercijas būtība un priekšrocības | 14 |
1.4. | Elektroniskās komercijas vēsture un attīstība Latvijā | 19 |
2. nodaļa. | Tradicionālā komercija | 27 |
2.1. | Tradicionālās komercijas jēdziens un skaidrojums | 27 |
2.2.1. | Tradicionālās komercijas priekšrocības Latvijā | 30 |
3. nodaļa. | Elektroniskās un tradicionālās komercijas salīdzinājums | 36 |
3.1. | Tradicionālā un interneta mārketinga salīdzinājums | 36 |
3.2. | Tradicionālās un elektroniskās komercijas izmaksu salīdzinājums | 44 |
3.3. | Iepirkšanās un norēķinu drošība | 53 |
4. nodaļa. | Elektroniskās un tradicionālās komercijas perspektīvas Latvijā | 59 |
4.2. | Elektroniskās komercijas pilnveidošanas iespējas Latvijā | 62 |
Secinājumi un priekšlikumi | 67 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 71 | |
Galvojums | 73 |
Modernu uzņēmējdarbību raksturo gan globalizācija – process, kas cilvēkus, organizācijas, tirgu, tehnoloģijas, finanses, informāciju un pārvaldību saista vienā vispārējā mijiedarbju tīklā pāri nacionālo valstu robežām – , gan pieaugoša konkurence un nepastāvīga uzņēmējdarbības vide, gan arī pieaugošas patērētāju vēlmes un plašas uzņēmēju iespējas, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē izvērtē savu darbību un pārkārto struktūru.
Ar elektroniskās komercijas starpniecību tradicionālajai komercijai raksturīgā barjera starp ražotājiem, pārdevējiem, piegādātājiem un patērētājiem tiek pārvarēta un garais uzņēmējdarbības process – saīsināts. Elektroniskās komercijas būtība ir balstīta uz tradicionālās komercijas struktūru un priekšrocībām, taču tā ietver to elastību, ko sniedz elektronisko tīklu izmantošana – tās ir jaunas iespējas komerciālo aktivitāšu veikšanai, kuras atceļ fiziskos ierobežojumus. Tādējādi elektroniskās komercijas uzņēmēji saviem klientiem sniedz iespēju iegādāties preces un pakalpojumus jebkurā laikā un no jebkuras vietas. Šāda veida uzņēmumam ir globāla klātbūtne un tas darbojas divdesmit četras stundas diennaktī un septiņas dienas nedēļā. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem un būt daudz atsaucīgākam uz klientu vēlmēm, prasībām un jautājumiem.
Elektroniskajai komercijai pamatā tiek izvirzīti šādi mērķi:
lielāki ienākumi;
zemākas izmaksas;
īsāks produktu aprites laiks;
ātrāka gan uzņēmēju, gan patērētāju reakcija;
uzlabota apkalpošanas kvalitāte.
Latvijā elektroniskās komercijas attīstība salīdzinājumā ar ASV, Japānu un attīstītajām Rietumeiropas valstīm ir ļoti lēna, taču progress nav noliedzams. Kaut gan faktoru, kas kavējuši un vēl joprojām kavē elektroniskās komercijas attīstību, ir daudz, pieaug datorizācijas un interneta izplatības līmenis valstī. Tā kā viens no galvenajiem veiksmīgas elektroniskās komercijas attīstības stūrakmeņiem ir telekomunikāciju attīstība, telekomunikāciju nozares liberalizācija beidzoties Lattelekom monopolstāvoklim radīs pamatu straujākai nozares attīstībai. Kaut arī pirmajā liberalizācijas gadā Latvijā nebija vērojamas būtiskas izmaiņas, tomēr brīva konkurence nozarē ir pamats telekomunikāciju un interneta pakalpojumu dažādības un to kvalitātes pilnveidošanai un attīstībai. Ne tikai zemais datorizācijas līmenis, interneta pieejamība un interneta pieslēgumu izplatība nodrošina elektroniskās komercijas progresu. Būtiski faktori ir arī likumdošana, nozares struktūrpolitika, tirgus dalībnieku sagatavotības līmenis darbībai pilnīgas konkurences apstākļos, kā arī nozares finansējums.…
Elektroniskās un tradicionālās komercijas salīdzinājums: elektroniskās un tradicionālās komercijas perspektīvas Latvijā
- Elektroniskās un tradicionālās komercijas salīdzinājums
- Ieejas konduktīvo traucējumu vājināšana datoru barošanas avotos
-
Virtuālie privātie tīkli
Term Papers53 Communications, Transport, Computers, Consumer Electronics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Vienota WEB saskarne Valmieras pilsētas pašvaldības iekšējām sistēmām
Term Papers for university120
-
Autortiesību izmantošana datorprogrammu darbībā
Term Papers for university89
Evaluated! -
Inovācijas diplomātijā kā pamats transnacionālo korporāciju ienākšanai un ilgtermiņa darbībai valstī
Term Papers for university54
-
Baltijas projekta Baltichand.com roku darbu tirdzniecības vietne kā efektīvas elektroniskās komunikācijas platformas analīze un rokasgrāmatas izstrāde
Term Papers for university63
-
Mūsdienu pieeju mākslīgajam intelektam izpēte un praktisko lietojumu analīze
Term Papers for university45