Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,65 (17%)
Discounted price*:
17,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:687459
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2004.g. - 2004.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    4
  Ievads    7
1. nodaļa.  Elektroniskā komercija    10
1.1.  Elektroniskās komercijas vēsture    10
1.2.  Elektroniskās komercijas jēdziens un skaidrojums    12
1.3.  Elektroniskās komercijas būtība un priekšrocības    14
1.4.  Elektroniskās komercijas vēsture un attīstība Latvijā    19
2. nodaļa.  Tradicionālā komercija    27
2.1.  Tradicionālās komercijas jēdziens un skaidrojums    27
2.2.1.  Tradicionālās komercijas priekšrocības Latvijā    30
3. nodaļa.  Elektroniskās un tradicionālās komercijas salīdzinājums    36
3.1.  Tradicionālā un interneta mārketinga salīdzinājums    36
3.2.  Tradicionālās un elektroniskās komercijas izmaksu salīdzinājums    44
3.3.  Iepirkšanās un norēķinu drošība    53
4. nodaļa.  Elektroniskās un tradicionālās komercijas perspektīvas Latvijā    59
4.2.  Elektroniskās komercijas pilnveidošanas iespējas Latvijā    62
  Secinājumi un priekšlikumi    67
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    71
  Galvojums    73
Extract

Modernu uzņēmējdarbību raksturo gan globalizācija – process, kas cilvēkus, organizācijas, tirgu, tehnoloģijas, finanses, informāciju un pārvaldību saista vienā vispārējā mijiedarbju tīklā pāri nacionālo valstu robežām – , gan pieaugoša konkurence un nepastāvīga uzņēmējdarbības vide, gan arī pieaugošas patērētāju vēlmes un plašas uzņēmēju iespējas, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē izvērtē savu darbību un pārkārto struktūru.
Ar elektroniskās komercijas starpniecību tradicionālajai komercijai raksturīgā barjera starp ražotājiem, pārdevējiem, piegādātājiem un patērētājiem tiek pārvarēta un garais uzņēmējdarbības process – saīsināts. Elektroniskās komercijas būtība ir balstīta uz tradicionālās komercijas struktūru un priekšrocībām, taču tā ietver to elastību, ko sniedz elektronisko tīklu izmantošana – tās ir jaunas iespējas komerciālo aktivitāšu veikšanai, kuras atceļ fiziskos ierobežojumus. Tādējādi elektroniskās komercijas uzņēmēji saviem klientiem sniedz iespēju iegādāties preces un pakalpojumus jebkurā laikā un no jebkuras vietas. Šāda veida uzņēmumam ir globāla klātbūtne un tas darbojas divdesmit četras stundas diennaktī un septiņas dienas nedēļā. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem un būt daudz atsaucīgākam uz klientu vēlmēm, prasībām un jautājumiem.
Elektroniskajai komercijai pamatā tiek izvirzīti šādi mērķi:
lielāki ienākumi;
zemākas izmaksas;
īsāks produktu aprites laiks;
ātrāka gan uzņēmēju, gan patērētāju reakcija;
uzlabota apkalpošanas kvalitāte.
Latvijā elektroniskās komercijas attīstība salīdzinājumā ar ASV, Japānu un attīstītajām Rietumeiropas valstīm ir ļoti lēna, taču progress nav noliedzams. Kaut gan faktoru, kas kavējuši un vēl joprojām kavē elektroniskās komercijas attīstību, ir daudz, pieaug datorizācijas un interneta izplatības līmenis valstī. Tā kā viens no galvenajiem veiksmīgas elektroniskās komercijas attīstības stūrakmeņiem ir telekomunikāciju attīstība, telekomunikāciju nozares liberalizācija beidzoties Lattelekom monopolstāvoklim radīs pamatu straujākai nozares attīstībai. Kaut arī pirmajā liberalizācijas gadā Latvijā nebija vērojamas būtiskas izmaiņas, tomēr brīva konkurence nozarē ir pamats telekomunikāciju un interneta pakalpojumu dažādības un to kvalitātes pilnveidošanai un attīstībai. Ne tikai zemais datorizācijas līmenis, interneta pieejamība un interneta pieslēgumu izplatība nodrošina elektroniskās komercijas progresu. Būtiski faktori ir arī likumdošana, nozares struktūrpolitika, tirgus dalībnieku sagatavotības līmenis darbībai pilnīgas konkurences apstākļos, kā arī nozares finansējums.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Elektroniskās un tradicionālās komercijas salīdzinājums”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/687459

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register